• Tartalom

1563/2018. (XI. 10.) Korm. határozat

1563/2018. (XI. 10.) Korm. határozat

egyes kiemelt projekteknek az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretében előkészítési célú projektként történő nevesítéséről, valamint az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról

2018.11.12.

1. A Kormány hozzájárul

a) a „H5–H6/H7 vonalak összekötése – az észak–déli városi-elővárosi gyorsvasút fejlesztésének előkészítése” című, valamint

b) a „Budapest vasúti átjárhatósága: új vasúti összekötő alagút létesítésének, a fejpályaudvarok és budapesti vonalszakaszok fejlesztésének, Budapest vasúti átjárhatóságának és a vasútüzem működési körülményei fejlesztésének előkészítése” című

kiemelt projekteknek az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretében előkészítési célú projektként történő nevesítéséhez.

2. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.

3–4.1

1. melléklet az 1563/2018. (XI. 10.) Korm. határozathoz


Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat a következő 76a. és 76b. sorral egészül ki:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító
jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

[Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Szakmai elvárások)

 

 

 

 

 

76a.

IKOP-3.1.0-15

H5–H6/H7 vonalak összekötése – az észak–déli városi-elővárosi gyorsvasút fejlesztésének előkészítése

KKBK Kiemelt Kormányzati Beruházások Központja Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: KKBK Nonprofit Zrt.; konzorciumvezető) és a MÁV-HÉV Helyiérdekű Vasút Zártkörűen Működő Részvénytársaság konzorciuma

13,7 (támogatási intenzitás: 100%)

H5 HÉV-vonal
Békásmegyer–Szentendre szakasza, valamint a H6/H7 HÉV-vonalak rekonstrukciójának és utóbbiak Kálvin térig történő meghosszabbításának teljes körű előkészítése, a kivitelezésre irányuló közbeszerzési eljárás megindításához szükséges tartalmú és részletezettségű terveinek, tenderdokumentációjának elkészítése, továbbá az északi és déli HÉV-vonalak összekötésének Részletes Megvalósíthatósági Tanulmány szintű előkészítése.

76b.

IKOP-3.1.0-15

Budapest vasúti átjárhatósága: új vasúti összekötő alagút létesítésének, a fejpályaudvarok és budapesti vonalszakaszok fejlesztésének, Budapest vasúti átjárhatóságának és a vasútüzem működési körülményei fejlesztésének előkészítése

KKBK Nonprofit Zrt. (konzorciumvezető) és a NIF Zrt. konzorciuma

2,0 (támogatási intenzitás: 100%)

Déli pályaudvar térségén keresztül a Nyugati pályaudvarhoz vezető „vasúti összekötő alagút” megépítése és az így növekvő szerepű Nyugati pályaudvar központi pályaudvarrá alakítása, egyidejűleg a fejpályaudvari rendszer átalakítása és az így vasúti üzem alól felszabaduló területek funkcióváltása Részletes Megvalósíthatósági Tanulmány szintű előkészítése.

1

A 3–4. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére