• Tartalom

1585/2016. (X. 25.) Korm. határozat

1585/2016. (X. 25.) Korm. határozat

a Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat módosításáról1

2016.10.26.

1. A Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat [a továbbiakban: 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat] 1. pont e) alpont ea) alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A Kormány

egyetért azzal, hogy a KÖFOP 1. és 2. prioritása keretében megvalósítani tervezett kiemelt projekteket akkor lehet megvalósítani, ha)

ea) a projekt megvalósítása megkezdéséhez szükséges közbeszerzési eljárást a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 3. § 23. pontjának megfelelően 2017. január 15-ig megkezdték, kivéve, ha a 2. melléklet F oszlopában meghatározott egyedi feltételek másként rendelkeznek,”

2. Az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 1. pont f) alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A Kormány)

f) felhívja a Miniszterelnökséget vezető minisztert, hogy az éves fejlesztési keret módosítása során vegye figyelembe a KÖFOP végrehajtásáért felelős irányító hatóság (a továbbiakban: irányító hatóság) azon 2. melléklet szerinti, az 1. vagy a 2. prioritás keretében nevesített projekt éves fejlesztési keretben lévő nevesítésének törlésére irányuló javaslatát, amely az e) alpont szerinti feltételek, valamint a 2. melléklet F oszlopában meghatározott egyedi feltételek egyikének sem felel meg, azzal, hogy a törlésre kerülő projekt vonatkozásában korábban felmerült költségek KÖFOP forrásból nem támogathatóak,
Felelős: Miniszterelnökséget vezető miniszter
Határidő: 2017. január 31.”

3. Az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 1. pontja a következő l)–o) alpontokkal egészül ki:

(A Kormány)

l) egyetért a projektmenedzsment költség 30%-kal történő csökkentésével azon KÖFOP 1. és 2. prioritása keretében nevesített projekt esetén, amely projekt megvalósítása megkezdéséhez szükséges közbeszerzési eljárást a Kbt. 3. § 23. pontjának megfelelően 2016. szeptember 12-ig nem kezdték meg,
m) egyetért azzal, hogy az irányító hatóság éves fejlesztési keret módosítására tett javaslata alapján az l) alpont szerint érintett projektek támogatási kerete az éves fejlesztési keretben csökkentésre kerüljön,
n) egyetért azzal, hogy a Nemzeti Közszolgálati Egyetem a KÖFOP végrehajtásához kapcsolódóan végzett Jó Állam Mutatók mérésével összefüggő illeszkedésvizsgálatra és a mérési módszertan kidolgozásának támogatására irányuló feladatait a megkezdhető kiemelt projektek támogatási szerződésének megkötéséig végezze el,
o) felhívja a nemzetgazdasági minisztert és a Miniszterelnökséget vezető minisztert, hogy gondoskodjanak a KÖFOP-3.2.1-16 azonosító jelű, „Az Audit Hatóság által végzett ellenőrzések színvonalának fenntartás” című kiemelt projekt támogatási keretének 6 400 000 000 forintra történő emelése érdekében a Magyarország 2016. évi központi költségvetéséről szóló 2015. évi C. törvény 1. melléklet XIX. Uniós fejlesztések fejezet, 2. Fejezeti kezelésű előirányzatok cím, 9. 2014–2020 közötti kohéziós politikai operatív programok alcím, 7. Közigazgatás- és Közszolgáltatás Fejlesztési OP (KÖFOP) jogcímcsoport 704 700 000 forinttal történő növeléséről.
Felelős: nemzetgazdasági miniszter
Miniszterelnökséget vezető miniszter
Határidő: 2016. december 31.”

szerint módosul.

5.1. 1. pont h) alpontjában az „amelyben” szövegrész helyébe az „amelyben érvényesíti a költséghatékonysági, szakmai megalapozottsági, közbeszerzési, illetve projekt lehatárolási szempontok beépülését a projektek végrehajtásába, valamint” szöveg,

5.2. 1. pont k) alpontjában a „2016. szeptember 30.” szövegrész helyébe a „2017. január 31.” szöveg,

5.3. 1. melléklet 1. pontjában foglalt táblázat

5.3.1. C:30 mezőjében a „4,20” szövegrész helyébe az „5,20” szöveg,

5.3.2. C:32 mezőjében a „3,00” szövegrész helyébe a „3,897” szöveg,

5.3.3. E:37 mezőjében a „2016.” szövegrész helyébe a „Meghirdetve: 2016.” szöveg,

5.4. 1. melléklet 2. pontjában foglalt táblázat

5.4.1. E:5 mezőjében a „július” szövegrész helyébe az „október” szöveg,

5.4.2. B:18 mezőjében a „közhiteles” szövegrész helyébe a „közcélú” szöveg,

5.4.3. E:18 mezőjében a „2016. július” szövegrész helyébe a „Meghirdetve: 2016. június” szöveg,

5.5. 1. melléklet 3. pontjában foglalt táblázat C:3 mezőjében az „5,70” szövegrész helyébe a „6,405” szöveg,

5.6. 2. mellékletében foglalt táblázat

5.6.1. C:2 mezőjében a „Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium” szövegrész helyébe az „A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség részvételével alkotott konzorcium” szöveg,

5.6.2. C:3 mezőjében a „Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium” szövegrész helyébe az „A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség részvételével alkotott konzorcium” szöveg,

5.6.3. C:10 mezőjében a „Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium” szövegrész helyébe az „A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség részvételével alkotott konzorcium” szöveg,

5.6.4. D:17 mezőjében a „11,364” szövegrész helyébe az „1,364” szöveg,

5.6.5. C:21 mezőjében a „Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium” szövegrész helyébe az „A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség részvételével alkotott konzorcium” szöveg,

5.6.6. D:30 mezőjében a „4,20” szövegrész helyébe az „5,20” szöveg,

5.6.7. C:32 mezőjében a „vagy az általa vezetett konzorcium” szövegrész helyébe a „(konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség részvételével alkotott konzorcium” szöveg,

5.6.8. D:32 mezőjében a „3,00” szövegrész helyébe a „3,897” szöveg,

5.6.9. C:32b mezőjében a „Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium” szövegrész helyébe az „A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség részvételével alkotott konzorcium” szöveg,

5.6.10. C:32c mezőjében a „Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium” szövegrész helyébe az „A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség részvételével alkotott konzorcium” szöveg,

5.6.11. C:32d mezőjében a „Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium” szövegrész helyébe az „A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség részvételével alkotott konzorcium” szöveg,

5.6.12. C:35 mezőjében a „Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium” szövegrész helyébe az „A fővárosi és megyei kormányhivatalok (konzorciumvezető) és a Miniszterelnökség részvételével alkotott konzorcium” szöveg,

5.6.13. D:50 mezőjében az „5,70” szövegrész helyébe a „6,405” szöveg

lép.

6. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.

1. melléklet az 1585/2016. (X. 25.) Korm. határozathoz


1.    Az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 1. melléklet 2. pontjában foglalt táblázat a következő 7. sorral egészül ki:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Felhívás neve)

[Felhívás keretösszege
(Mrd Ft)]

(Felhívás meghirdetésének módja)

(Felhívás meghirdetésének tervezett ideje)

7.

KÖFOP-2.1.6-
VEKOP-16

Átfogó intézményi fejlesztések megvalósítása a jó kormányzás, jó közigazgatás elősegítése érdekében

1,338

kiemelt

2016. december

a)    1. pontjában foglalt táblázat 20. sora,
b)    2. pontjában foglalt táblázat 11. sora.

2. melléklet az 1585/2016. (X. 25.) Korm. határozathoz


1.    Az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat F:2–F:19 mezője helyébe a következő mezők lépnek:

 

 

(F)

 

 

(Szakmai elvárások)

(2.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

„1. A projekt célja:
1.1. a szolgáltató kormányhivatali modell továbbfejlesztése, bevezetése, különös figyelemmel a járási hivatalok, települési ügysegédi rendszer megerősítésére, valamint a kormányablakok működésére,
1.2. a központi hivatalok, háttérintézmények átalakítása keretében a közigazgatási hatáskörök racionalizálása, ehhez kapcsolódóan az állami feladatkataszter továbbfejlesztése.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(3.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja a közigazgatási eljárásokkal összefüggő folyamatok egyszerűsítése, egységesítése, újraszervezése jogi és módszertani eszközökkel, valamint informatikai megoldásokkal.
2. A projekt beavatkozásának tárgyát alapvetően a közigazgatás alapfeladataként jelentkező hatósági eljárások jelentik. A projekt keretében megtörténik az ügyfelek terheinek, a hatóságok feladatainak, valamint a hatósági folyamatoknak a hatékonyság és
az elektronizálhatóság szempontjából végzett felülvizsgálata és racionalizálása.
3. A projekt beavatkozásának területei különösen:
3.1. a hatósági eljárások kötelező bizonyítási eszközeinek felülvizsgálata, megszüntetése,
3.2. a hatósági eljárások automatizálásának lehetőségei,
3.3. az egyes hatósági nyilvántartásokhoz történő hozzáférés, és a nyilvántartások adattartalmának felülvizsgálata, racionalizálása,
3.4. az eljárások adminisztrációs folyamatainak egységesítése,
3.5. egységes közigazgatási hatósági szankciórendszer megalkotása,
3.6. a másodfokú hatósági hatáskörök felülvizsgálata, megszüntetése,
3.7. a területi közigazgatás hatósági ellenőrzési tevékenységének felülvizsgálata,
3.8. a hatósági eljárások ügyintézési határidejének csökkentése,
3.9. a hatósági folyamatok támogatása informatikai megoldásokkal,
3.10. a hatósági ügyek intézésében résztvevő személyi állomány feladatellátásának képzésekkel és módszertani eszközökkel történő segítése.
4. A projekt célja továbbá a törvényességi felügyelettel összefüggő elektronikus kapcsolattartás továbbfejlesztésének elősegítése.
5. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(4.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt céljai:
1.1. egyablakos e-kommunikáció és e-dokumentumtár kialakítása az ügyfelekkel való kétoldalú kapcsolattartásban,
1.2. e-számla, e-fuvarozási dokumentumok, Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer integrációja,
1.3. adóhatósági egyéni számla, egyéni adó- és járulékszámlák megvalósításához szükséges alapinfrastruktúra kialakítása és kapcsolódó elektronikus szolgáltatások fejlesztése,
1.4. vállalkozói ügyintézési felület, kis- és középvállalkozások számviteli, adó- és járulékbevallással kapcsolatos adminisztratív terheinek csökkentését biztosító szolgáltatások,
1.5. adatpiac és publikációs felület megvalósítása,
1.6. elektronikus fuvarozási okmányokat kezelő rendszer kialakítása.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(5.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja:
1.1. egységes hozzáférésű, központilag üzemeltetett, az elszigetelt rendszereket integráló, rugalmasan kiterjeszthető video-jelenlét platform megvalósítása, a video-kommunikációs licencgazdálkodás konszolidálása,
1.2. az információáramlás javítása, gyorsítása, az utazások számának csökkenése által hatékonyabb, gyorsabb és olcsóbb kormányzati működés kialakítása,
1.3. a távtanúzás országos rendszerének kialakításával a biztonságos szállítás magas költségeinek kiváltása korszerű, hatékony módon.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(6.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. Az elektronikus levéltár egy átfogó közigazgatás-fejlesztési projekt, amely elengedhetetlen a közigazgatásban keletkező elektronikus iratok kezelése érdekében.
2. A projekt nem az iratok digitalizálását jelenti, hanem a központi és területi közigazgatásban elektronikusan keletkező iratok archiválását, amely jogszabályi kötelezettségként általában érinti a teljes közigazgatást. Ennek keretében megvalósul
2.1. az elektronikus úton keletkezett iratok átvétele, kezelése,
2.2. a papírmentes e-közigazgatás kialakításának támogatása,
2.3. az ügyfélbarát – „egy ablakos” – ügyintézés elősegítése, és
2.4. az így keletkezett megőrzendő, maradandó értékű dokumentumok hosszú távú levéltári kezelésének biztosítása.
3. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
3.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
3.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
3.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(7.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt keretében a következő fejlesztések valósulnak meg:
1.1. a fogyasztókat és a vállalkozásokat érintő, a fogyasztói ügyek eredményes intézését támogató tájékoztatási, szemléletformáló, konzultációs, tanácsadási, tudatosságnövelő fejlesztési eszközök és folyamatok fejlesztése,
1.2. digitális fogyasztóvédelem,
1.3. átlátható, kiszámítható intézményi környezet és erős fogyasztóvédelmi intézményrendszer,
1.4. a fogyasztóvédelem eredményességét és hatékonyságát kiemelten befolyásoló folyamatok, szolgáltatások fejlesztése.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(8.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja:
1.1. a járművek műszaki vizsgáztatásának adatait megjelenítő weboldal és mobilalkalmazás készítése,
1.2. a járművezetői és szaktanfolyami vizsgáztatás elektronizálása,
1.3. E-Tervtár kialakítása, az országos térképcentrumhoz történő csatlakozás lehetőségének megteremtése,
1.4. számítógépes elméleti vizsgarendszer kiterjesztése,
1.5. az elektronikus fizetési rendszerek alkalmazhatóságának megteremtése, kapcsolódás a szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokhoz,
1.6. a szakmai célokhoz kapcsolódóan a Nemzeti Közlekedési Hatóság érintett folyamatainak felmérése, egyszerűsítése,
1.7. ügyféltájékoztatási fejlesztések megvalósítása.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a projekt megvalósításához szükséges közbeszerzési eljárások legalább 75%-ának megkezdése.

(9.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja, hogy az államigazgatáson belül is elterjedjenek a helyhez nem kötött, elektronikus ügyintézést támogató digitális technológiák. A kormányzati hitelesítés szolgáltatás igénybevétele iránt a szolgáltatás indulását követően jelentős számban fogalmazódtak meg igények, legyen szó akár hitelesítési célú elektronikus aláírásról (különösen központi érkeztető rendszerhez csatlakozott szervezetek), azonosítási célról (különösen önkormányzati alkalmazás-szolgáltatást használó felhasználók) vagy titkosítási célról. A kormányzati hitelesítés szolgáltatás kiterjesztésre kerül a közigazgatási hatósági eljáráson kívüli ügyekre is. A projekt keretében megoldás kerül kidolgozásra a belső piacon történő elektronikus tranzakciókhoz kapcsolódó elektronikus azonosításról és bizalmi szolgáltatásokról, valamint az 1999/93/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló, 2014. július 23-i 910/2014/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet részletszabályaiból következő kötelezettségek teljesítésére is.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(10.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja intelligens integrált kormányhivatali szakrendszer (iX) kialakítása, amely a strukturált adatokra épülve biztosítja
1.1. az e-űrlapos benyújtást mind önkiszolgáló, mind ügyintéző útján történő ügyvitel esetén,
1.2. a nyilvántartott adatok automatikus átkérhetőségét,
1.3. az algoritmizálható eljárási cselekmények automatizálhatóságát, és
1.4. a tényleges egyablakos ügyintézés kialakíthatóságát (mindezt az aktív korúak jövedelempótló támogatásával kapcsolatos ügyintézés újraszervezéssel egybekötött korszerűsítésén a gyakorlatban is bemutatva).
2. A projekt további célja az e-űrlapok és csatolmányaik egységes kezelésének megvalósítása, amely a kormányhivatal egészére biztosítja az egységes nyilvántartást, az ügyfelek felé kialakítja a „hiteles helyet”, ahol az elektronikusan létrehozott határozatok
az arra jogosultak számára megtekinthetők (lehetővé téve olyan megoldások alkalmazását, amellyel csökkenthető a hitelesítetten kiküldendő papír iratok aránya).
3. A projekt keretében megvalósul az ügyfélkapcsolat menedzselési rendszer kialakítása, amely a jelenlegi ügyfélszolgálati időpontfoglalás helyett a kormányhivatali rendszer egészére lehetővé teszi a megfelelő időgazdálkodást (vezetők számára a vezénylést, ügyintéző/ügyfél számára még a nem ügyfélszolgálati esetekben is a megfelelő időpont egyeztetést), s megoldottá válik a meghatalmazottak figyelembevétele az elektronikus ügyintézésben (is).
4. A projekt eredményeként – a racionalizálás folytán csökkenő specializáció miatt (mivel egy ügyintézőnek a járásban már többféle feladattal kell foglalkoznia) – felértékelődik a tudástár, így az új követelmények szükségessé teszik annak jelentős továbbfejlesztését.
5. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(11.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt az elektronikus ügyintézésre kötelezettek azonosított levélküldeményei követésének kialakítására irányul. Lényege
az „ügykövetés” funkció biztosítása minden azonosított postai levélküldeményre kiterjesztetten. A kialakítandó szolgáltatás keretében azonosítók megadásával egy informatikai rendszeren keresztül érik el az ügyfelek az azonosított postai levélküldeményeikkel kapcsolatos státuszriportokat és a küldemény életútjáról összeállított információkat. A fejlesztés célja az információhiányból eredő bizonytalansági tényezők kiküszöbölése, valamint az átláthatóság növelése és a határidők betartásának elősegítése.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(12.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja az ingatlan-nyilvántartás és az állami térképi nyilvántartást vezető informatikai környezet összehangolása a főváros és vidék esetén, ezen integráció biztosítása nélkül a projekt megvalósítása nem lehetséges (szoftver és alapadatok, a földügyi szakigazgatás által jelenleg is használt TAKAROS ingatlan-nyilvántartási információs rendszer, Budapesti Ingatlan-nyilvántartási Információs Rendszer, Digitális Alaptérképen alapuló Térképkezelő Rendszer, Topobase szoftver egységesítése). Az egységes rendszer és egységes alapadatok biztosítják továbbá a kormányzati nyilvántartásokkal való összekapcsolódást (interoperabilitás), így megvalósul a kapcsolódó nyilvántartások földügyi adatokkal történő kiszolgálása is.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(13.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja az informatikai infrastruktúrák összerendezése és konszolidációja annak érdekében, hogy alacsonyabb költségek mellett lehessen működtetni, mint az egyedi infrastruktúrák üzemeltetésével.
2. Ez a projekt szolgálja ki a következő főbb szakrendszerek informatikai infrastruktúráját:
2.1. integrált kormányhivatali szakrendszer,
2.2. e-űrlapkezelő, tudástár kormányhivatali eljárásokon kívüli szolgáltató rendszerei,
2.3. kormányhivatalok elektronikus irattárolása,
2.4. szociális és gyámügyekhez kapcsolódó központi nyilvántartás,
2.5. kormányhivatali funkcionális rendszerek,
2.6. kormányzati szolgáltatásbusz,
2.7. személyre szabott ügyintézési felület a magyarorszag.hu portál megújításával,
2.8. központi informatikai szolgáltatások,
2.9. a polgárok személyi adatainak és lakcímének nyilvántartása,
2.10. központi útiokmány-nyilvántartás,
2.11. közúti közlekedési nyilvántartás,
2.12. a Magyar igazolvány és a Magyar hozzátartozói igazolvány tulajdonosainak nyilvántartása,
2.13. kötvénynyilvántartás,
2.14. települési ügysegédeket kiszolgáló központi szolgáltatások
3. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
3.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
3.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
3.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(14.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja a magyarorszag.hu internetes oldal alapjain új állampolgári és vállalkozási ügyintézési felület létrehozása, állampolgári elégedettség növelése, interoperabilitás informatikai (alkalmazásszintű) eszközrendszerének megteremtése a központi kormányzati szolgáltatásbusz bevezetésével, szolgáltatási szint növelése, alkalmazás migrációk az új működési környezetbe, működés stabilizálása az egységes platformnak köszönhetően.
2. A projektben érintett főbb szakrendszerek:
2.1. e-űrlapkezelőt használó szakrendszerek,
2.2. biztonságos dokumentumtovábbító csatorna (C2G, B2G),
2.3. online e-közigazgatási szolgáltatást nyújtó szakrendszerek (interfész),
2.4. szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások (web alapú kivezetés).
3. Érintett főbb központi szolgáltatások:
3.1. egységes elektronikus e-ügyintézési felület fejlesztése a magyarorszag.hu megújításával, a személyes ügyintézési felület létrehozásával,
3.2. központi kormányzati szolgáltatásbusz a szakrendszerek összekapcsolására,
3.3. központi licencgazdálkodás,
3.4. központi forráskód-letárolás és -menedzsment,
3.5. jogosultságkezelés.
4. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
4.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
4.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
4.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(15.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt eredményeként áttekinthetőbbé válik a költségvetés önkormányzati alrendszere, az önkormányzati működés gyorsul és az eljárások nagymértékben sztenderdizálódnak.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a projekt megvalósításához szükséges közbeszerzési eljárások legalább 75%-ának megkezdése esetén keretemelés.

(16.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A fejlesztés célja a nemzeti adatvagyon-nyilvántartások elérésének és szolgáltatóképességének továbbfejlesztése a területi közigazgatás eljárási és szervezeti átalakítását érintő intézkedések által megalapozott szakigazgatási eljárások fejlesztésének és kiszolgálásának támogatása érdekében.
2. A projekt a következő részcélokat és részfeladatokat tartalmazza:
2.1. a nemzeti adatvagyon körébe tartozó állami nyilvántartások fokozottabb védelméről szóló 2010. évi CLVII. törvény hatálya alá tartozó nyilvántartásokat kezelő rendszerek (e mező alkalmazásában a továbbiakban: rendszerek) szoftveres megújítása
a „Közigazgatás informatikai infrastruktúrájának konszolidálása a költségek csökkentése érdekében” című projekthez kapcsolódóan,
2.2. a rendszerek szolgáltató képességének növelése, amely nélkül a területi közigazgatás átalakítása, a kapcsolódó elektronikus ügyintézési fejlesztések kiszolgálása és az interoperábilis működés nem teremthető meg,
2.3. új szolgáltatások kialakítása a „Közigazgatási szakrendszerek egységes eléréséhez és interoperabilitásához központi alkalmazás szintű szolgáltatások biztosítása” című projekthez kapcsolódóan
a) az állami – központi és területi közigazgatási – szervek részére,
b) az állampolgárok részére (új, elektronikus ügytípusok kialakítása weben, kapcsolódva a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság által létrehozni kívánt ügyfélportálhoz új interfészek fejlesztésével és a kapcsolat kialakításával, továbbá mobilplatformon és telefonon intézhető új ügytípusok létrehozása),
c) a közszolgáltatással foglalkozó szervezetek – pl. közműcégek – részére,
2.4. a rendszerek integrálása a szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások által nyújtott szolgáltatásokhoz, a párhuzamos projektben létrejövő szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat is beleértve,
2.5. a rendszerek információbiztonsági előírásoknak és elvárásoknak megfelelő kialakítása,
2.6. a rendszerek megújításával párhuzamosan azok integrálása a Kormányzati Adatközpontba.
3. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(17.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja a korábbi fejlesztések során létrejött szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások továbbfejlesztése, funkcionális bővítése, az e-ügyintézési törvényben a projektben érintett szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokkal szemben meghatározott követelményeknek történő megfelelés biztosítása. A tervezett célok között szerepel:
1.1. a Rendelkezési Nyilvántartás továbbfejlesztése (gazdálkodó szervezetek rendelkezéstételének kialakítása, képviselet kezelésének megvalósítása, a rendelkezések ágazati specialitásának rendszerbe építése, szolgáltató-képesség növelése),
1.2. az ügyfél időszaki értesítése az elektronikus ügyintézési cselekményekről szolgáltatás továbbfejlesztése (adattartalmának bővítése, értesítési csatornák körének növelése),
1.3. a Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (Telefonos Azonosítás) továbbfejlesztése (regisztrációs eljárás elektronizálása, ügyféli felületek SZÜF designhoz illesztése),
1.4. az Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer továbbfejlesztése (a szolgáltató-képesség növelése, alkalmazás technológiai korszerűsítés, csatlakozó pénzügyi szolgáltatók körének bővítése),
1.5. az Összerendelési Nyilvántartás továbbfejlesztése (adatszolgáltatási portfoliójának bővítése, az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos szolgáltatások adatigényeinek kielégítése céljából a szolgáltatás továbbfejlesztése, szolgáltató-képesség növelése),
1.6. szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatásra vonatkozó elektronikus ügyintézési modell és irányadó módszertan kidolgozása, edukációs és népszerűsítési program.
2. A projekt keretében megvalósul az egyes szervek szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokhoz történő csatlakozása, belső működési, eljárási folyamataikba való beépítése.
3. A projekt eredményeként az államigazgatási szervek széles körben bevezetik és használni fogják saját szervezeteik folyamataiban a szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat, ezzel megteremtve az elektronikus belső ügykezelés lehetőségét a belső hivatali folyamatok hatékonyságának növelése érdekében. Ezzel párhuzamosan a közvetlenül az állampolgárok számára elérhető elektronikus ügyintézési lehetőségek köre is bővíthető. Érintett szolgáltatások:
3.1. rendelkezési nyilvántartás,
3.2. az ügyfél időszaki értesítése az elektronikus ügyintézési cselekményekről,
3.3. Részleges Kódú Telefonos Azonosítás (Telefonos Azonosítás),
3.4. Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer,
3.5. Összerendelési Nyilvántartás.
4. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(18.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt keretében sor kerül:
1.1. a központosított kormányzati informatikai rendszerbe bevontak körének bővítésére, a szolgáltatási színvonal növelésére, ennek keretében a minisztériumi alkalmazások konszolidációjára,
1.2. az egységes infrastruktúra ellátotti körének bővítésére, a közigazgatási intézmények eszközeinek, alkalmazásainak, működésük támogatásának technológiai korszerűsítésére,
1.3. a területi közigazgatási intézmények korábbi projektekkel nem érintett eszközeinek technológiai korszerűsítésére,
az informatikai infrastruktúra és működés konszolidációjának elősegítésére, a közigazgatás közelebb vitelére az állampolgárokhoz,
1.4. az egységes kormányzati ügyfélkör kiszolgálásának javítására,
1.5. a kapcsolódó telekommunikációs fejlesztések megvalósítására.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(19.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja az elektronikus szolgáltatások fejlesztése körében javítani a közszféra intézményei számára az elavult technológiát és a nem megfelelő üzemeltetési biztonságot magas színvonalú üzemeltetési környezettel, hatékonyabb működtetést adó infrastruktúra-elemekkel és a szolgáltatások használatához kapcsolódó támogatási feladatokkal.
2. A projekt tevékenységei:
2.1. a központi ügyviteli kiszolgáló informatikai infrastruktúra bővítése alkalmazás és adatbázis kiszolgálókkal, valamint
a működéshez szükséges licencekkel és az adatmentést lehetővé tevő hardverelemekkel,
2.2. a felhasználói oldali informatikai szerver infrastruktúra bővítése alkalmazás és adatbázis kiszolgálókkal, valamint a működéshez szükséges licencekkel,
2.3. a beruházások során beszerzett eszközök és licencek beüzemeléséhez, az adatok migrációjához szükséges gyártói és mérnöki támogatások beszerzése és lebonyolítása,
2.4. az elektronikusan elérhető közigazgatási szolgáltatások körének bővítéséhez szükséges szoftverfejlesztések végrehajtása,
2.5. az új infrastruktúra-környezet és szoftverek végfelhasználói oktatása.
3. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.”


2.    Az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat F:21–F:28 mezője helyébe a következő mezők lépnek:

 

 

(F)

 

 

(Szakmai elvárások)

(21.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

„1. A projekt célja az egységes kormányhivatali hálózati rendszer” kialakítása, amelynél bármely kormányhivatali munkahely (beleértve települési ügysegédet) bármely feladatra kijelölhető és bármely szolgáltatást elérheti, ha megfelelő jogosultsága van hozzá. A szakrendszeri szolgáltatások egy ellenőrzött ponton jól meghatározható külső szolgáltatásként jelenhetnek meg
az egységes kormányhivatali rendszer számára.
2. A projekt eredménye az egységes elérés menedzselési rendszer, amelynél a személyi állomány nyilvántartása, azonosítása, jogosultságainak dinamikus kezelése a rendszer egészére megvalósul.
3. A projekt keretében megvalósul az egységes szolgáltatás-üzemeltetés támogatása, amelynél a kritikussá váló informatikai szolgáltatások (lévén, ha papírmentessé válik a működés, a követelmények lényegesen megnőnek) kézbentartásához szükséges háttér kerül kialakításra annak érdekében, hogy ez ne rendszerenként külön-külön alakuljon ki.
4. További cél az aláírás minta alapú hitelesítés kialakítása a kormányablakokban.
5. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(22.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja az EKEIDR egységes irat- és folyamatkezelő rendszer területi közigazgatásra történő kiterjesztése. A projekt keretében meghatározásra kerül az elektronikus útra terelt ügytípusok bevezetése és ügykezelése is, amelyek kiszolgálására
a rendszer alkalmas. Ezen folyamattámogató funkcionalitásra építve kialakíthatók olyan komplex igazgatási folyamatok, amelyek egyértelműen az elektronikus közigazgatás felé mutatnak, ezzel hatékonyabbá, gyorsabbá és a papír alapú működés kivezetésével költséghatékonyabbá teszik az ügyintézést. A folyamattámogató rendszerből kinyerhető adatok alapján könnyen azonosíthatóak
a problémás területek, amelyekre dinamikusan vagy akár tartósan plusz erőforrást helyezve a terhelés egyenletesen osztható el
az egyes területeken.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(23.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. Szükséges egy átfogó megoldás, amely korszerű e-ügyintézési megoldásokkal teszi lehetővé a lakosság és a vállatok számára a közadatok – beleértve az ilyen jellegű háromdimenziós (a továbbiakban: 3D) téradatokat is – elérését és felhasználását, melynek segítségével az ügyintézés költsége és időráfordítása jelentősen csökkenthető. A 3D alapú adat infrastruktúra kialakítása során a helyrajzi számokhoz, címekhez és földrajzi koordinátákhoz is köthető 3D adatgyűjtés, adatfeldolgozás, kapcsolódó szolgáltatások fejlesztése és a szabályozási környezet továbbfejlesztése kerül fókuszba, mely elsősorban épületek és közüzemi szolgáltatások adataira és a területrendezési relevanciájú információkra terjed ki. Korszerű adatgyűjtési módszerekkel (távérzékelés, lézerszkennelés) a közszféra számára hiánypótló, valódi 3D adatkörök gyűjtésére, feldolgozására és adatbázisba integrálására kerül sor. Kialakításra kerülnek azon műszaki körülmények, melyek más szervezetek által gyűjtött 2,5D-s vagy 3D-s adatok feltöltését teszik lehetővé, és szabványos adatbázis-kapcsolattal szolgáltatásokon keresztül történő csatlakozást is biztosítanak. Utóbbi kapcsán kiemelt szerepet kap a Nemzeti Téradat Infrastruktúrához (a továbbiakban: NTI) történő szabványos kapcsolódás, onnan adatok informatikai szolgáltatásként történő átvétele, illetve a 3D alapú adat infrastruktúra NTI-be történő csatornázása. Számos esetben a meglévő adatvagyon másodlagos hasznosításával az Európai Közösségen belüli térinformációs infrastruktúra (INSPIRE) kialakításáról szóló, 2007. március 14-i 2007/2/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvhez, a közszféra információinak további felhasználásáról szóló, 2003. november 17-i 2003/98/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvhez, valamint a közadatok újrahasznosításáról szóló 2012. évi LXIII. törvényhez történő kapcsolódás is kimutatható. A műszaki interoperabilitás előírásán és megvalósításán túl sor kerül a fentebbi lépéseket átfogó szabályozási környezet továbbfejlesztésére, szemantikai és jogi interoperabilitás kidolgozására és érvényesítésére. A közigazgatási szolgáltatások további elektronizálása és szabályozási környezetének kialakítása mellett hangsúlyos szerepet kap a szervezetfejlesztés és a hosszútávon fenntartható intézményi és finanszírozási modell megalkotása. A fentiekkel összefüggésben új, bárki számára elérhető szolgáltatások és nyílt adathozzáférések kialakítása is megtörténik.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(24.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt a jelenlegi jogszabályi környezet egyszerűsítésére, az egyablakos, teljes építésügyi folyamatot lefedő keretrendszer kialakítására, valamint ennek 3D technológiai támogatására irányul. Az építési folyamatok elektronizálása tovább növeli
az állampolgárok közigazgatásba vetett bizalmát. Az egységes e-építésügyi keretrendszer biztosítja a kormányzatban jelenleg is működő rendszerek közötti interoperabilitást. A projekt célja a 3D alapú megjelenítési technológia felhasználása, amely segít a településrendezési tervek elkészítésében, a tervpályázati rendszerbe érkezett pályázatok validálásában, a közmű-egyeztetési folyamat egyszerűsítésében, valamint a megvalósulási tervek áttekintésében. A projekt keretében az építési beruházási projektek tervezéséhez általános, az uniós projektmetodikát támogató módszertan és a vállalkozások által igénybe vehető eszközök jönnek létre, segítve a beruházás mérföldkövei nyomon követését a finanszírozók számára. A kivitelezés folyamata a nyilvánosság számára is átláthatóvá válik. A kiviteli és megvalósulási tervek egy helyen elérhetővé válnak. Az elektronizáció segítségével valós idejű virtuális „helyszíni” ellenőrzés valósítható meg. A projekt megvalósításának fontos része továbbá a széleskörű ismeretterjesztés,
az új szabályok és eljárások megismertetése, az új eljárási szabályok és működési logikák átültetése szervezetfejlesztési eszközökkel. A projekt céljai között szerepel egy képzési centrum felállítása és szemléletformáló oktatási tematikák kidolgozása. Stratégiai cél
az állampolgárok környezettudatos szemléletének erősítése.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(25.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. Az NTI megteremtésével lehetőség nyílik a téradatok hatékonyabb felhasználására, az egyes adatbázisok közötti együttműködés, adatcsere és harmonizáció megteremtésére, mely összességében a jó kormányzás, a szolgáltató állam és a fenntartható gazdasági, környezeti és társadalmi fejlődés egyik alappillére minden fejlett országban. Az NTI keretében biztosítani kell a közszféra terén a téradatokkal (és az azokból nyert információkkal) rendelkező, illetve azokat felhasználó szolgáltatók és felhasználók összekapcsolását, ide értve az információ-áramlás biztosítását és a kölcsönös adatszolgáltatást. Ennek eredményeként feltárhatók és megszüntethetők a párhuzamos adatelőállítások és -karbantartások, melyek jelentős mértékben növelik a téradatok kezelésének és szolgáltatásának gazdasági hatékonyságát. Az NTI kötelező alapját az állami térképi adatbázisok képezik. Az NTI létrehozását és működését irányító állandó bizottság, a Nemzeti Téradat-infrastruktúra Bizottság létrehozásával lehetővé válik a közszféra téradatainak felmérése, azok felhasználásának kormányzati szintű koordinált irányítása, illetve a jövőbeni, téradatokkal kapcsolatos hatékony döntések megalapozása.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(26.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt keretében kifejlesztésre kerülő Oktatási Anyakönyvi Rendszer fogja digitális alapokon tárolni Magyarország lakosságának összes bizonyítványát. A programból jól követhető lesz a lakosság ismeretanyagának, végzettségének alakulása, könnyen ellenőrizhetővé, lekérdezhetővé válnak a végzettséggel kapcsolatos adatok. Az indikátorokban meghatározottak szerint, a vonatkozó jogszabályban előírt időponttól kezdve kiállított oktatási okiratok (bizonyítványok) aránya a projekt zárásáig felmenő rendszerben el fogja érni a 98%-ot.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(27.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt céljai:
1.1. a tulajdonosi joggyakorlói adatszolgáltatás fogadásának kiterjesztése, megbízhatóbbá, integráltabbá tétele, az ezekhez kapcsolódó feladatok előkészítése és megvalósítása,
1.2. a tulajdonosi joggyakorlóktól érkezett adatszolgáltatás megbízhatóbb, ellenőrzöttebb feldolgozása, kontrollok beépítése,
1.3. országleltár adatmegjelenítés továbbfejlesztése: a tulajdonosi joggyakorlóktól kapott adatok aggregált, több dimenziós, historikus megjelenítésének támogatása portál felületen.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(28.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja korszerű, egységes, komplex nyugdíjbiztosítási szakigazgatási rendszer létrehozása, a meglévő rendszer továbbfejlesztése, illetve kiváltása. A projekt elemei: teljes körű korszerű papírmentes iratkezelés, ügymenet-támogatás, az irattárak digitalizálása, ágazati szintű adatmodell tervezése és kialakítása, az integrált nyugdíjbiztosítási szakigazgatási rendszer létrehozása, folyósítás korszerűsítése, a családtámogatási rendszer fejlesztése az ügysegédi rendszer érdekében, továbbá a családtámogatási rendszer szolgáltatásainak megújítása.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.”


3.    Az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat F:30–F:37 mezője helyébe a következő mezők lépnek:

 

 

(F)

 

 

(Szakmai elvárások)

(30.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

„1. A Mezőgazdasági Vízhasználat Információs és Ellenőrzési Keretrendszer (VIZEK) átfogó célja, hogy a tényleges mezőgazdasági vízhasználattal, annak technikai jellemzőivel, térbeliségével és időbeli lefolyásával kapcsolatban pontos információt szolgáltasson a vízügyi igazgatási szervek, a vízügyi hatóságok, a döntéshozók és a statisztikai szervek felé, továbbá csökkentse a mezőgazdasági vízhasználók és hatóságok adminisztratív terheit a mezőgazdasági vízhasználathoz kapcsolódó vízjogi engedélyezési eljárás gyorsításával és egyszerűsítésével. A projekt lehetővé teszi a potenciális mezőgazdasági vízigényekre vonatkozó előzetes talajtani és vízügyi információk elérhetőségét a termelők (gazdálkodók) számára.
2. A fejlesztés keretében megvalósul:
2.1. az üzemszerű mezőgazdasági vízhasználat adatainak nyilvántartása és a hatékony ellenőrzési rendszer kialakítása a „Rendszeres öntözőüzemi adatáramlás és keresztellenőrzés biztosítása” című alprogram keretében,
2.2. a vízjogi engedélyezéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok elektronikus megvalósításának támogatása a „Vízjogi engedélyezés folyamatának elektronizálása” című alprogram keretében, mely az engedélyek nyilvántartásán és szakmai megalapozásán túl az engedélykérelmek beadásának, valamint az engedélyek kiadásának online lehetőségét is biztosítja,
2.3. egy olyan elektronikus nyilvántartás, amely a vízi létesítményekkel, vízi munkákkal és vízhasználatokkal összefüggő jogokat, kötelezettségeket és egyéb információkat tartalmazza, ezáltal az elektronikus vízikönyvekkel a kiadott engedélyek elérhetővé válnak valamennyi vízügyi hatóság számára,
2.4. a bírság-nyilvántartási és folyamatszervezési rendszer kiépítése, amely képes a hatósági ellenőrzések és szemlék során kiszabott bírságokkal kapcsolatos feladatok teljes – a bírság kiszabásától a bírság befizetéséig tartó – folyamatának nyomon követésére és végrehajtására, valamint megvalósul a szakemberek munkájának mobil eszközökkel történő támogatása, amelynek segítségével
a bírság kiszabása akár azonnal elindíthatóvá válik,
2.5. a vízkészletjárulék bevallásokat rögzítő szoftver bevezetése az ügyfélkapuhoz történő csatlakozással, amely az elektronikus eljárás, a jogszabályi változások és a meghatározott járulékokkal kapcsolatos feladatok (kiszabástól a befizetésig) teljes folyamatát nyomon követi.

(31.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal működési hatékonyságának növelése úgy, hogy további erőforrások bevonása nélkül a jelenlegi szintet jóval meghaladó követelményeknek megfelelő minőségű szolgáltatást tudjon nyújtani
az ügyfelei számára.
2. Fejlesztendő területek:
2.1. élőállat-nyomonkövetési keretrendszer kiépítése,
2.2. termék-bejelentési és -nyomonkövetési rendszer kiépítése,
2.3. tanúsításokat, minősítéseket, auditálásokat támogató rendszer létrehozása,
2.4. élelmiszerlánc-biztonsági adattárház kialakítása,
2.5. interoperabilitást biztosító rendszerintegrációs feladatok elvégzése,
2.6. térinformatikai elemző rendszer kialakítása.
3. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
3.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
3.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
3.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(32.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja a minőségi jogalkotás folyamatának magasabb szintű kiszolgálása. A projekt eredményeként kialakításra kerül egy rendszer, amely Magyarországon informatikai adatszerkezet szempontjából egységesíti a jogszabályok strukturált tárolását legalább adatcsere szintjén, továbbá több ponton összekapcsolja a publikációs folyamatot és az Országgyűlés Hivatala törvényalkotási folyamatot támogató rendszereit.
2. További cél egy szakértői rendszer, kodifikációs workflow keretrendszer kialakítása, melynek segítségével zárt rendszeren belül tartható a jogszabályalkotás és -módosítás előkészítő munkájának jelentős része.
3. A jogszabálytervezetek alkotmányossági, koherencia és jogszabály-szerkesztési szempontú véleményezése önálló, kiemelt modulként kerül létrehozásra.
4. Fejlesztésre kerül a jogszabályalkotást támogató, önkormányzati ASP-re telepíthető workflow rendszer, ami a fejlesztett séma felhasználásával funkcionalitást kínál a kodifikációs folyamat futtatásához.
5. Kialakításra kerül a Jogi Adattárház, amely állami feladatok ellátásának is jelentheti az alapját. A Jogi Adattárház egységes adatbázis elemeinek a jogalkotás és jogalkalmazás különféle területein történő használata tovább javítja a jogrendszer és a közigazgatási feladatok ellátásának minőségét. Ehhez kapcsolódik a különböző tagállami jogszabály-nyilvántartások tartalmának egységes hivatkozhatóságát biztosító keretrendszer megvalósításának továbbgondolt metodikája.
6. A projekt további célja egy kompatibilis intelligens határozatkereső algoritmus és rendszer fejlesztése. A kiépítendő rendszer
a szövegböngészés legkorszerűbb eszközeivel, jogászi-szakmai szempontok érvényesítésével dolgozza fel a határozatokat.
7. A projekt keretében
7.1. intelligens jogi elemzőrendszer készül, amely illeszkedik egy intelligens keresőrendszerhez és logikához,
7.2. a GovLex terjedelme és funkcionalitása bővítésre kerül, valamint a mobil felhasználás lehetősége is kialakításra kerül,
7.3. a kiterjesztett, többdimenziós (multi-level) élethelyzeti mátrix alapú funkciók kialakításra kerülnek a multi-platform megjelenítés (többek között mobileszközökre optimalizált változat kialakítása) és alkalmazás fejlesztésével együtt az állampolgárok, vállalkozások, társadalmi szervezetek számára,
7.4. integrált, többnyelvű, intelligens ügyintéző és határozat-előkészítő modul, valamint adatvédelmi incidens-bejelentő rendszer teljes körű fejlesztésére és informatikai, IT biztonsági és szervezeti implementációjára kerül sor a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság számára.
8. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
8.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
8.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
8.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(32a.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt keretében megvalósul a külgazdasági és külügyi igazgatás, illetve intézményrendszere kiemelt alapfolyamatainak felülvizsgálata, a megszerzett eredmények alapján a folyamatok újraszervezése, egyszerűsítése, szabályozás- és szervezetfejlesztése, értékelése és minősítésének javasítása, kiemelt figyelemmel a vállalati és speciális ügyfélkör számára biztosított közszolgáltatások és ügyintézés hatékonyabbá és eredményesebbé tételére.
2. Kiemelt célkitűzés a külgazdasági feladatát érintő szakmai feladatellátás, ideértve különösen a befektetés-ösztönző és működő-tőke vonzó, valamint a külkereskedelmi kapcsolattartást biztosító közszolgáltatásokkal kapcsolatos ügyfolyamatokat támogató elektronikus szolgáltatások fejlesztését, amelyek révén magasabb színvonalú szolgáltatást tud biztosítani a külgazdasági és külügyi intézményrendszer a vállalkozások és a külgazdaság szempontjából kiemelt ügyfelek számára.
3. A projekt keretében kialakításra kerül a Külgazdasági és Külügyminisztériumra és az irányítása alá tartozó intézményrendszerre kiterjesztett vezetői információs rendszer (VIR), amely megalapozottabbá teszi a külgazdasági és külügyi igazgatással kapcsolatos döntési folyamatokat, továbbá hozzájárul a külgazdasági feladatok ellátását biztosító közigazgatási keretrendszer fejlesztéséhez. Ehhez kapcsolódóan kialakítása kerül a rendszer működéséhez és a biztonságos adattovábbításhoz szükséges informatikai keretrendszer.
4. A fejlesztés során felülvizsgálatra kerülnek az állami szintű (diplomáciai) protokolláris kapcsolattartás ügyfolyamatai, és kibővítésre kerülnek az átszervezett folyamatok elektronikus támogatásának lehetőségei.
5. A projekt keretében fejlesztésre kerülnek a vállalkozásokat és speciális ügyfélcsoportokat érintő tájékoztatási és információs eszközök.
6. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(32b.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja:
1.1. az egészségbiztosítási járulékkezelésnél áttérni az integrált kormányhivatali szakrendszerhez illeszkedő elektronikus ügyintézésre, amelyhez szükséges
a) a folyamat újratervezése,
b) a nyilvántartási és feldolgozási rendszer lecserélése,
c) az adatforrást jelentő egészségügyi nyilvántartások kiegészítése,
1.2. egyes, az egészségbiztosításhoz köthető kormányhivatali eljárások elektronizálása, hatásköri átcsoportosításból adódó változtatások elvégzése,
1.3. a hatásköri átalakításokhoz kapcsolódódó, a szociális ellátások egységes áttekintését lehetővé tevő fejlesztések, ennek részeként adatkapcsolati szabványok és gépi elérési felületek kialakítása.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(32c.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja a kormányhivatalok hatékony irányításához szükséges információ és elemzési háttér biztosítása, ennek részeként
1.1. adattárház kialakítása gazdálkodási és működési adatkörökre,
1.2. elemzési szolgáltatások kialakítása a különböző vezetői szintek igényének figyelembevételével,
1.3. gazdálkodási rendszer továbbfejlesztése, az ügyfelek fizetési lehetőségeinek bővítéséhez szükséges kormányhivatal szintű fejlesztések (a befizetések követésének fejlesztése),
1.4. munkaállomások beszerzése,
1.5. az e-számla kezelés bevezetése.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(32d.)

(KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15)

1. A projekt célja:
1.1. az új kormányhivatali hatásköri elosztáshoz történő illeszkedés érdekében, egyes alkalmazások fejlesztése és integrálása
(pl. munkaügyi rendszer, környezetvédelmi rendszer stb.),
1.2. szerverterem konszolidáció: ahol a korábbi központi hivatali szakrendszer területi kiszolgálókat vett igénybe, szükséges ezek áttelepítése a kormányhivatal megfelelő megyei központjába, illetve a szerverpark konszolidálása,
1.3. munkaállomások beszerzése.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(33.)

(KÖFOP-2.1.1-VEKOP-15)

1. A projekt célja
1.1. a közszolgálatban dolgozók egyéni fejlesztési terven alapuló kompetencia-fejlesztése,
1.2. a közszolgálatban dolgozók hatékonyabb tanulását segítő tanulási környezet, oktatás-technológia és képzésmenedzsment fejlesztése,
1.3. a kompetencia-alapú közszolgálati életpálya-programot támogató szolgáltatások fejlesztése.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2016. december 31-ig a támogatási összeg 20%-ára elszámolás benyújtása.

(34.)

(KÖFOP-2.1.2-VEKOP-15)

1. A projekt céljai:
1.1. a jó kormányzást célzó tényalapú közszolgáltatás-fejlesztés hatásvizsgálati és kutatási megalapozása, a jó állam mutatók méréséhez szükséges módszertan kialakítása, a mérések módszertani és informatikai támogatása, valamint minőségbiztosítása
a KÖFOP projektek esetén,
1.2. a közszolgálat-fejlesztés nemzetközi kompetencia-igényeinek támogatása,
1.3. közszolgálati kiválósági központ fejlesztése,
1.4. a közszolgálati szellemi vagyon fejlesztése, a tudáshoz jutás elősegítése,
1.5. a fejlesztéspolitikai kapacitások erősítése,
1.6. a helyi önkormányzati közszolgálati stratégiai-fejlesztési képességek erősítése.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei:
2.1. 2016. december 31-ig a támogatási összeg 20%-ára elszámolás benyújtása,
2.2. 2017. január 15-ig a valamennyi beszerzés 40%-ának megkezdése.

(35.)

(KÖFOP-2.1.3-VEKOP-15)

1. A projekt céljai:
1.1. a közszolgáltató szervezetek átvilágítása,
1.2. a kormányablakokkal összefüggő képzési program megvalósítása,
1.3. az államigazgatási ügyintézési helyszínek bővítéséhez kapcsolódó képzési program,
1.4. a Mobilitási Program megvalósítása a területi államigazgatásban.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(36.)

(KÖFOP-2.1.4-VEKOP-16)

1. A projekt keretében felülvizsgálatra és átalakításra kerül a Külgazdasági és Külügyminisztérium humánerőforrás-gazdálkodása és a belső szakmai képzési rendszere, valamint az ehhez kapcsolódó működési, szabályozási és oktatási környezet biztosítása.
2. A projekt célja a külügyi igazgatást és a külképviseleteket érintő személyügyi folyamatok rendszerszintű megújítása. Felülvizsgálatra és újraszervezésre kerülnek a külügyi és külgazdasági igazgatást, továbbá külképviseleti működést támogató, ágazati stratégiai szemléletű emberi erőforrás-gazdálkodás belső ügyfolyamatai, továbbá az ezeket érintő szabályozási környezet és azok módszertani megalapozása.
3. A projekt célkitűzése a külgazdasági és külügyi intézményrendszerében a szervezeti tudásbázis megerősítése, a közfeladat-ellátást támogató ágazati kutatási-elemzési tevékenység fejlesztése, valamint kapacitásának bővítése, továbbá ehhez kapcsolódóan korszerű ágazati tudásmenedzsment-rendszer kialakítása. A fejlesztések révén jelentősen javul a külügyi és külgazdasági igazgatásban, kiemelten Magyarország külképviseletein a diplomáciai és gazdaságdiplomáciai feladatokat ellátó közszolgálati tisztviselők munkavégzését támogató információs bázisok intézményrendszeren belüli rendelkezésre állása.
4. A fejlesztés fontos részét képezi a külügyi és diplomáciai tudástranszfer aktivizálását elősegítő nemzetközi együttműködések kiszélesítése, a korszerű külgazdasági és külügyi feladatellátás fejlesztési lehetőségeit vizsgáló ágazati szakmai kutatások lefolytatása, valamint ezekhez kapcsolódóan kutató-elemzői adatbázis-rendszer kialakítása.
5. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.

(37.)

(KÖFOP-2.1.5-VEKOP-16)

1. A demográfiai előrejelzések alapján az elkövetkező évtizedben továbbra is számolni kell azzal, hogy utánpótlási nehézségek merülnek fel a közszolgálatban. Ez egyrészt a személyi állomány nyugdíjazásának még mindig magas arányára, másrészt a közszolgálat alacsony munkaerő-piaci versenyképességére vezethető vissza. Emiatt nem biztosított a modern szolgáltató állam működtetéséhez szükséges mennyiségű és megfelelő szakmai felkészültségű munkaerő utánpótlása. Ezért a feladatellátáshoz szükséges megfelelő emberi erőforrás kapacitás tartós hiányát megelőző intézkedések megtétele indokolt. Ennek érdekében jelen projekt célja egyrészt növelni a közszolgálati életpálya vonzerejét, elősegíteni a pályára kerülők beilleszkedését, valamint megtartani a professzionális munkaerőt; másrészt mindehhez kialakítani egy támogató, stratégiai alapú integrált emberi erőforrás-gazdálkodási rendszert, amely az alábbi feladatokon keresztül valósul meg:
1.1. a pályaorientáció, a pályaalkalmasság, a kiválasztás, a mentorálás, valamint a tehetségmenedzsment korszerű eszközeit alkalmazó utánpótlási rendszer kialakítása,
1.2. az új közszolgálati életpályához kapcsolódó HR funkciók fejlesztése, a munkaköralapú rendszer kiépítése,
1.3. kormányzati személyzetpolitika közszolgálati rendszerirányítási képességének javítása a Kormányzati Személyügyi Döntéstámogató Rendszer kialakításával.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.”


4.    Az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat a következő 38. sorral egészül ki:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(F)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

[Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Projekt benyújtásának várható ideje)

(Szakmai elvárások)

38.

KÖFOP-2.1.6-
VEKOP-16

Átfogó intézményi fejlesztések megvalósítása a jó kormányzás, jó közigazgatás elősegítése érdekében

Országgyűlés Hivatala vagy az általa vezetett konzorcium

1,338

2016

1. A projekt célja a Törvényhozási Tudásbázis kialakítására irányuló kutatás lefolytatása, a törvényhozás és a közigazgatás közötti összefüggések átfogó vizsgálata a szolgáltatói szemlélet és a jó állam ismérveinek tükrében, illetve a jogalkotási folyamat korszerűsítése érdekében.
2. A projekt további célja a Törvényhozási Tudásbázis kialakítása, ennek keretében a törvényhozási és közigazgatási folyamatok közötti összefüggések vizsgálatával nyert információk, adatok rögzítése, rendszerbe foglalása, informatikai adatbázis kiépítése.
3. A kutatások eredményeinek, tapasztalatainak és ezek alapján a jó közigazgatás és szolgáltatói szemlélet kialakítása érdekében megfogalmazott javaslatok szakmai, lakossági és nemzetközi disszeminációjára kerül sor a projekt alapján,
4. A projekt további célja a továbbképzési programok kialakítása a közszolgálati dolgozók részére.
5. A projekt megvalósításának egyedi feltétele: hazai költségvetési forrás bevonása szükséges az Európai Unió felé el nem számolható költségek finanszírozásához.


5.    Az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat F:39–F:41 mezője helyébe a következő mezők lépnek:

 

 

(F)

 

 

(Szakmai elvárások)

(39.)

(KÖFOP-2.2.1-VEKOP-16)

„1. A fejlesztés célja, hogy megvalósuljon a nemzetbiztonsági ellenőrzés alá eső korrupciógyanús személyek mielőbbi kiszűrése
a nemzetbiztonsági és cégellenőrzési kérdőívek, változás-bejelentések on-line módon történő kitöltését és továbbítását, valamint
az automatizált adatlekérdezést biztosító elektronikus rendszer segítségével.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. részletes megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(40.)

(KÖFOP-2.2.2-VEKOP-16)

1. A projekt célja egy ún. korai előrejelző rendszer kifejlesztése, amely a KÖFOP keretében megvalósuló, internetre kapcsolt rendszerek hálózatának egyes pontjain hozzáférhető forgalmat feldolgozva, elemezve képes a kibertérből érkező fenyegetések, illetve azok egyes jellemzőinek felismerésére, jelzésére, elemzésének biztosítására, támogatására. A tervezett rendszer megoldást biztosít az említett forrásokból származó nagy mennyiségű heterogén adat valós időben történő kezelésére, egyes elvek szerinti megjelenítésére,
az információk gépi, illetve humán erővel végzett feldolgozására, a szükséges riportok, jelentések, tájékoztató anyagok elkészítésére.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. részletes megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(41.)

(KÖFOP-2.2.3-VEKOP-16)

1. A projekt keretében megvalósuló beavatkozások egy új, a korrupció megelőzésére, a korrupciós esetek felderítésére szakosodott kormányzati funkció felállítását támogatják a szükséges szervezetfejlesztés, kapacitásfejlesztés, valamint eszközbeszerzés végrehajtásával, emellett a vagyonnyilatkozatok átláthatóságát támogató informatikai megoldás kerül fejlesztése. A tervezett beavatkozások eredményeként a közigazgatási szakemberek felkészültebbek lesznek a korrupciós kockázatok kivédésére, továbbá lakossági szemléletformálás történik.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig a megkezdhetőségi feltételek teljesítésének igazolása.”


6.    Az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat F:43 és F:44 mezője helyébe a következő mezők lépnek:

 

 

(F)

 

 

(Szakmai elvárások)

(43.)

(KÖFOP-2.2.5-VEKOP-15)

„1. A projekt célja az államháztartási információs rendszer fejlesztése, államháztartási adatok és információk áramlásának racionalizálása, adattárház kialakítása.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(44.)

(KÖFOP-2.3.1-VEKOP-16)

1. A projekt célja az optimális közszolgáltatási feladatméretezés és ellátási modellek kialakításához szükséges adatok rendelkezésre állását, a hatékonysági tartalékokat és veszteségforrásokat feltáró, az önkormányzati szektor adósságának újratermelődési kockázatát kezelhetővé tevő rendszer kialakítása. Ennek érdekében országos kiterjedésű és funkcionálisan integrált információs mechanizmusokat támogató informatikai alkalmazást kell létrehozni a helyi közszolgáltatások nyomon követése, valamint optimalizált működési és finanszírozási rendszerének megteremtése és fenntarthatósága érdekében.
2. A projekt keretében olyan integrált működési és informatikai rendszer jön létre, amely lehetővé teszi, hogy a jövőben az ország összes településére kiterjedően naprakész információk álljanak rendelkezésre központilag a helyi közszolgáltatásokra kiterjedő ellátás- és finanszírozás-tervezési, valamint rendszerszintű szervezési feladatokhoz.
3. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
3.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
3.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
3.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.”


7.    Az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat F:46 és F:47 mezője helyébe a következő mezők lépnek:

 

 

(F)

 

 

(Szakmai elvárások)

(46.)

(KÖFOP-2.3.3-VEKOP-16)

„1. A projekt célja az átfogó, az ágazati- és szakpolitika fejlesztési szempontjaira épülő kutatási program eredményei alapján a helyi közszolgáltatások rendszerének megújítása, optimalizálása. A tudományos kutatások eredményeivel megalapozottá válnak a helyi közszolgáltatásokat érintő szakpolitikai döntések. A projekt keretében kidolgozásra kerülnek az innovatív szervezési és feladat-ellátási modellek, módszerek, a vonatkozó megoldások alkalmazását előkészítő mintaprojektek a KÖFOP 2. prioritásában rögzített további intézkedések megalapozása érdekében.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.

(47.)

(KÖFOP-2.3.4-VEKOP-15)

1. A projekt stratégiai célja, hogy hozzájáruljon a hatékony és szolgáltató önkormányzati szemlélet kialakulásához. A projekt keretében kutatási programok kerülnek végrehajtásra a horizontális és vertikális együttműködési, koordinációs mechanizmus kiterjesztése érdekében a 2014–2020 programozási időszakban megvalósuló helyi önkormányzati fejlesztések nagyobb spektrumára. A projekt kiterjed a településfejlesztési fókuszú közszolgáltatások inkluzív faktorainak azonosítására az önkormányzatok információ-feldolgozási képessége, szükséglete és a továbblépés lehetőségei meghatározása érdekében. A gyakorlati megoldások feltárása, feldolgozása, az önkormányzati szinteknek megfelelő és adaptálható koordinációs és integratív módszertani eszközök (módszertan, útmutató, ajánlás, hatásvizsgálat) kidolgozása révén a projekt hozzájárul a közszolgáltatások települési szintű megújításához.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.”


8.    Az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat F:48a mezője helyébe a következő mező lép:

 

 

(F)

 

 

(Szakmai elvárások)

(48a.)

(KÖFOP-2.3.6-VEKOP-16)

„1. A projekt célja, hogy a víziközmű szolgáltatási tevékenységhez kapcsolódóan a víziközmű szolgáltatók, az ellátásért felelősök, valamint a víziközmű szolgáltatás felügyeletét ellátó szervezet érdekkörében keletkezett adatok, információk felhasználásával egy integrált működtetési rendszer jöjjön létre. Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy a jövőben az ország összes településére és víziközmű-rendszerére kiterjedően naprakész információk álljanak központilag rendelkezésre a víziközmű szolgáltatásra kiterjedő engedélyezési, felügyeleti és ellenőrzési hatósági feladatokhoz, ellátás- és a fenntartások és fejlesztések finanszírozás-tervezési, valamint rendszerszintű szervezési feladataihoz. A projekt lehetővé teszi továbbá, hogy a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal – szakmailag megalapozottan – hiteles adatokat tudjon szolgáltatni a lakosság felé történő rezsidíjcsökkentés kommunikációjához, valamint a víz- és csatornadíj hatósági árának megállapításához.
2. A projekt megvalósítása megkezdhetőségének egyedi feltételei: 2017. január 15-ig
2.1. a megkezdhetőségi feltételek teljesítése,
2.2. a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése,
2.3. a megkezdhető szakmai megvalósításra vonatkozó támogatási szerződés megkötése.”


9.    Hatályát veszti az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat 20. és 42. sora.
1

A határozat a 2010: CXXX. törvény 12. § (3) bekezdése alapján hatályát vesztette 2016. október 27. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére