13/2016. (HK 3.) HM KÁT–HVKF együttes intézkedés
13/2016. (HK 3.) HM KÁT–HVKF együttes intézkedés
a Honvédelmi Minisztérium átalakításával összefüggő egyes feladatok végrehajtásáról*
2016.02.17.
A honvédelemről és a Magyar Honvédségről, valamint a különleges jogrendben bevezethető intézkedésekről szóló 2011. évi CXIII. törvény 52. § (1) bekezdése, továbbá a honvédelemről és a Magyar Honvédségről, valamint a különleges jogrendben bevezethető intézkedésekről szóló 2011. évi CXIII. törvény egyes rendelkezéseinek végrehajtásáról szóló 290/2011. (XII. 22.) Korm. rendelet 5. § (2) bekezdése és 11. § (1) bekezdés 11. pontja alapján – figyelemmel a Honvédelmi Minisztérium átalakításával összefüggő egyes feladatokról szóló 5/2016. (II. 10.) HM utasításra – a következő
együttes intézkedést
adjuk ki:
1. Általános rendelkezések
1. Az együttes intézkedés hatálya
a) a Honvédelmi Minisztériumra (a továbbiakban: HM),
b) a honvédelemért felelős miniszter (a továbbiakban: miniszter) irányítása alá tartozó központi hivatalokra,
c) a miniszter közvetlen alárendeltségébe tartozó szervezetekre,
d) a Magyar Honvédség (a továbbiakban: MH) hadrendjébe tartozó katonai szervezetekre
[az a)–d) pontban foglaltak a továbbiakban: honvédségi szervezetek], és
e) a Honvédelmi Minisztérium átalakításával összefüggő egyes feladatokról szóló 5/2016. (II. 10.) HM utasítás (a továbbiakban: HM utasítás1) szerinti szervezeti változással érintett honvédségi szervezetek hivatásos és szerződéses katonáira, kormánytisztviselőire közalkalmazottaira és munkavállalóira (a továbbiakban együtt: személyi állomány)
terjed ki.
2. A HM utasítás1 2. §-ában nevesített HM szervek (a továbbiakban: szervezeti változásban érintett HM szervek) személyi állománya tekintetében a személyügyi eljárás megkezdésére és végrehajtására – ideértve a személyi beszélgetések lefolytatását is – a munkáltatói, az állományilletékes parancsnoki jogkör gyakorlója, vagy a Honvéd Vezérkar főnöke (a továbbiakban: HVKF) által arra felhatalmazott személy (a továbbiakban együtt: felelős vezető) jogosult.
2. A személyügyi eljárásokkal kapcsolatos
rendelkezések
rendelkezések
3. A HM Közigazgatási Államtitkári Titkárság Közszolgálati Iroda (a továbbiakban: HM KÁT KI), valamint a Honvéd Vezérkar Személyzeti Csoportfőnökség (a továbbiakban: HVK SZCSF) (a továbbiakban együtt: HM személyügyi szervei) az együttes intézkedés hatályba lépését követő első munkanapig ellenőrzik a személyügyi alapnyilvántartásokat, pontosítják a szervezeti változásban érintett szervezeteknél beosztást vagy munkakört be nem töltők, de személyügyi és pénzügyi ellátásra utaltak, továbbá képzésben résztvevők számát, helyzetét, valamint az előmeneteli szabályok alapján magasabb beosztásba kinevezésre számításba vehetők nyilvántartását.
4. A szervezeti változásban érintett HM szervek felelős vezetői a HM munkaköri jegyzék helyesbítő ívének (a továbbiakban: HM MJHI) kiadását követő második munkanapig az adott beosztás, vagy munkakör feltöltése, feltöltésének megtervezése érdekében pontosítják a továbbfoglalkoztatásra tervezett személyi állományra vonatkozó elgondolásokat, valamint szükség szerint megtervezik a továbbfoglalkoztatásra nem tervezett személyi állomány felmentésének és szolgálatteljesítési vagy munkavégzési kötelezettség alóli mentesítésének kezdő napját. A szolgálatteljesítési vagy munkavégzési kötelezettség alóli mentesítések időpontját úgy kell meghatározni, hogy biztosítható legyen az átadás-átvétellel, valamint a HM új szervezeti rend szerinti működésével kapcsolatos feladatok végrehajtása.
5. A szervezeti változásban érintett személyi állomány esetében a felelős vezető munkáltatói jogkörébe tartozó személyügyi eljárások lefolytatására a HM MJHI kiadását követő nap és az együttes intézkedés hatályba lépését követő tízedik nap között kerül sor.
6. A személyügyi eljárások során tájékoztatni kell az érintett személyi állományt a jogairól és ennek körében ismertetni kell a hivatásos és szerződéses katona esetében a más közszolgálati jogviszonyba történő áthelyezés elősegítésének lehetőségét is.
7. A szervezeti változásban érintett HM szervek felelős vezetőinek jogkörét meghaladó, magasabb munkáltatói jogkörbe tartozó döntések esetén a személyi javaslati lapokat a munkáltatói jogkör gyakorlójához a személyi beszélgetést követő három munkanapon belül, de legkésőbb az együttes intézkedés hatályba lépését követő tizenkettedik napig kell felterjeszteni.
8. A személyi állomány azon csoportját, akik megfelelnek a honvédek jogállásáról szóló 2012. évi CCV. törvény (a továbbiakban: Hjt.) 46.§ (1) bekezdés r) pontja szerinti feltételeknek, a HVK SZCSF szakállománya tájékoztatja a közigazgatási tartalékállományba kerülés (TARTINFO) lehetőségéről és az ehhez szükséges további teendőkről. A honvédelmi ágazatban foglalkoztatottak közalkalmazotti jogviszonyával összefüggő egyes kérdések rendezéséről szóló 27/2008. (XII. 31.) HM rendelet 3/A. § (1) bekezdése szerinti felajánlás vizsgálatát a HVK SZCSF szakállománya végzi.
9. Ha a szervezeti változásban érintett hivatásos vagy szerződéses katona részére beosztás tervezési lap került kiadásra, az érintett a tervezett beosztás elfogadásáról az állományilletékes szervezetnél, személyi javaslati lapon nyilatkozik. A magasabb munkáltatói jogkörbe tartozók esetén a felterjesztésre kerülő személyi javaslati laphoz csatolni kell a beosztás tervezési lapot is.
10. A szervezeti változásban érintett, továbbfoglalkoztatásra kerülő hivatásos vagy szerződéses katonák új szolgálati beosztásba történő áthelyezésére, kinevezésére, szolgálati beosztás hiányában rendelkezési állományba helyezésére legkorábban a HM MJHI hatályba lépésének napján, legkésőbb 2016. szeptember 30-ai hatállyal kerül sor.
11. A HM személyügyi szervei a tárgynapi személyügyi eljárások alapján az érintett személyi állomány vonatkozásában a HM Költségvetés Gazdálkodási Információs Rendszerben (a továbbiakban: HM KGIR) rögzítik a személyügyi nyilvántartásban kezelt adatok változásait.
12. A HM személyügyi szervei a személyügyi eljárás során keletkező adatok egységes rendben történő feldolgozása érdekében gondoskodnak arról, hogy a munkáltatói döntések, különösen a személyügyi parancsok és határozatok egy példánya – legkésőbb azok aláírását követő 30 napon belül – megküldésre kerüljön az MH Hadkiegészítő és Központi Nyilvántartó Parancsnokság (a továbbiakban: MH HKNYP) részére.
3. A jogviszony megszüntetésével kapcsolatos rendelkezés
13. A foglalkoztatásra irányuló jogviszony megszüntetése esetén a személyi állomány tagja részére – a HM KGIR zárási időpontjainak figyelembevételével – illetménye és a Hjt., valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. évi törvény eltérő rendelkezései kivételével egyéb járandóságai biztosítása, az utolsó munkában töltött napon, de legkésőbb az azt követő tizenöt napon belül kifizetésre, a jogviszonyra vonatkozó igazolások kiadásra kerülnek.
4. A civil munkaerőpiacra történő visszaillesztés feladatai
14. A szervezeti változásban érintett HM szervek személyi állományából a továbbfoglalkoztatásra nem tervezettek civil munkaerőpiacra történő visszaillesztésének humánszolgálati feladatait HM személyügyi szerveinek szakállománya végzi, amelynek során együttműködnek a területileg illetékes állami foglalkoztatási szervekkel és az MH Szociálpolitikai Közalapítvánnyal.
15. A HVK SZCSF csoportfőnöke a HM KÁT KI vezetőjének igénye esetén szakmai támogatást biztosít a továbbfoglalkoztatásra nem tervezettek civil munkaerőpiacra történő visszaillesztésének humánszolgálati feladataival összefüggő feladatok szakszerű végrehajtásában, valamint elősegíti az MH Szociálpolitikai Közalapítvánnyal és az állami foglalkoztatási szervekkel történő kapcsolattartást.
5. A költségvetési gazdálkodással,
az illetménygazdálkodással és a keretgazdálkodással kapcsolatos feladatok
az illetménygazdálkodással és a keretgazdálkodással kapcsolatos feladatok
16. A szervezeti változásban érintett HM szervek vezetői áttekintik a feladatok átadás-átvételéhez kapcsolódó kötelezettség-vállalásokat és indokolt esetben intézkednek azok módosítására.
6. Hadműveleti feladatok
17. A szervezeti változásban érintett HM szerv a szervezeti változással összhangban elkészíti vagy módosítja az MH készenlét fenntartása és fokozása rendszeréhez (a továbbiakban: KFR) előírt munkatervét, amelyet a felelős vezető 2016. február 15-ig jóváhagyásra felterjeszt az irányítást végző állami vezető részére. A jóváhagyott KFR munkaterv egy példányát a felelős vezető 2016. február 29-ig megküldi a HVK Hadműveleti Csoportfőnökség részére és intézkedik a KFR tervhez kapcsolódó okmányok elkészítésére, illetve pontosítására.
18. A HM Társadalmi Kapcsolatokért Felelős Helyettes Államtitkári Titkárság (a továbbiakban: HM TKHÁT Titkárság) titkárságvezetője 2016. február 15-ig – a HM TKHÁT Titkárság KFR munkaterve valamennyi példányának megsemmisítése érdekében – intézkedik azoknak a HM ügyviteli szerve részére történő leadására.
7. Logisztikai feladatok
19. A szervezeti változásban érintett HM szerv vezetője az MH vitéz Szurmay Sándor Budapest Helyőrség Dandárral (a továbbiakban: MH BHD) parancsnokával együttműködve intézkedik a vezetése alá tartozó HM szerv analitikus és egyéb operatív nyilvántartásainak pontosítására.
20. A szervezeti változásban érintett HM szervek közötti anyagmozgatás kizárólag az ESZKÖZ program által készített mozgásbizonylatokon történik, amelyeket az átadó és az átvevő HM szerv kijelölt anyagfelelősei aláírnak, és az MH BHD bélyegzőjével hitelesítenek.
21. A HM TKHÁT Titkárság – az MH BHD-val együttműködve – a számítástechnikai anyagait és eszközeit a HM MJHI hatályba lépésének napjaként meghatározott fordulónapot követően átadja a HM Miniszteri Kabinet (a továbbiakban: HM MK) részére.
22. A HM vagyoni körébe tartozó ingó vagyoni elemeket érintően az átadó és átvevő HM szerv a HM Védelemgazdasági Hivatal HM-I Objektum Gazdálkodás Támogató és Pénzügyi Ellátó Referatúra által biztosított teljeskörű lekérdezési listák alapján a HM MJHI hatályba lépésének napjaként meghatározott fordulónappal végrehajtja a szervezeti változásban érintett HM szervek közötti átadás-átvételt. A felelős vezető az átadás-átvételről készült jegyzőkönyv egy példányát 2016. február 20-ig megküldi az MH BHD parancsnoka részére.
23. Az MH BHD parancsnoka intézkedik a szervezeti változásban érintett HM szervek közötti anyagmozgatásokra, beleértve a honvédelmi kiállítóhelyek létrehozásáról és működtetéséről, valamint a honvédelmi szervezetek által a HM Hadtörténeti Intézet és Múzeumtól kölcsönzött műtárgyak kezeléséről szóló 7/2015. (II. 20.) HM utasítás szerinti műtárgyakra, azok analitikus és egyéb operatív nyilvántartásainak módosítására és pontosítására.
8. Híradó, informatikai és információvédelmi szakfeladatok
24. A híradó és informatikai szolgáltatásokat a szervezési időszak teljes ideje alatt biztosítani kell. A szolgáltatások átcsoportosítására, csökkentésére, vagy megszüntetésére csak a szervezési feladat végrehajtásának ütemében kerülhet sor.
25. A szervezeti változásban érintett HM szervek felelős vezetői az általuk vezetett szervekre vonatkozó szervezeti és személyi változások tekintetében a változásban érintett személyek nevét, rendfokozatát és beosztását, illetve munkakörét a híradó és informatikai szolgáltatások összesített igényét és a számukra biztosítandó, módosítandó vagy törlésre kerülő híradó-informatikai szolgáltatásokat 2016. február 16-ig megküldik az MH BHD részére a híradó-informatikai szolgáltatások biztosításának és átszervezésének érdekében. Külön figyelmet kell fordítani azon személyek adatainak megadására, akiknek foglalkoztatásra irányuló jogviszonya megszüntetésre kerül.
26. A szervezeti változásban érintett HM szervektől a szervezeti változásban nem érintett honvédségi szervezethez távozó, a jelenlegi elhelyezési körletét elhagyó és beosztást, munkakört váltó felhasználók részére az új beosztásukhoz, munkakörükhöz szükséges szolgáltatásokat a Magyar Honvédség Kormányzati Célú Elkülönült Hírközlő Hálózatának békeidejű üzemeltetési és felügyeleti rendjéről, valamint a központilag biztosított szolgáltatások igénybevételének szabályairól szóló 55/2013. (IX. 13.) HM utasítás rendelkezéseinek megfelelően 2016. február 16-ig az új szervezet igényli meg.
27. Az MH BHD a felhasználó szervezetek igényei szerint felméri a létesítésre, megszüntetésre, módosításra kerülő híradó-informatikai szolgáltatásokat és a feladatok végrehajtására vonatkozó javaslatát megküldi a HVK Híradó, Informatikai és Információvédelmi Csoportfőnökség (a továbbiakban: HVK HIICSF) részére, amely tartalmazza a saját erőforrások felhasználásával nem biztosítható szolgáltatási igényeket és azok becsült forrásigényét is.
28. A szervezési időszak előkészítése és időtartama alatt a felelős vezetők kiemelt figyelmet fordítanak a szervezetük elektronikus adatvagyonának hosszú távú biztosítására, amelynek érdekében a HM MJHI hatályba lépésének napjáig intézkednek az elektronikus adatvagyon megfelelő kezelésére, megőrzésére és védelmére.
29. A szervezeti változásban érintett HM szervek felelős vezetői felelősek a híradó és informatikai eszközök mozgatásának megszervezéséért, azok ellátó szervezetekkel történő egyeztetéséért, az eszközök átadás-átvételéért, az informatikai eszközök átadás-átvételét megelőző adatmentések végrehajtásáért és az információvédelmi rendszabályok betartásáért. Kiemelt figyelmet kell fordítani arra, hogy az adatok ne sérüljenek meg, ne semmisüljenek meg, módosításukra ne kerüljön sor és illetéktelen személyek ne férjenek hozzájuk.
30. Az MH BHD szakállománya segítséget nyújt a felhasználók adatainak archiválásában, törlésében és az új felhasználói igények összeállításában.
31. A HM Jogi és Igazgatási Ügyekért Felelős Helyettes Államtitkári Titkárság (a továbbiakban: HM JIHÁT Titkárság) híradó és informatikai szolgáltatásokkal történő ellátása elsősorban az átadás-átvételi eljárás keretében a HM TKHÁT Titkárságtól átvett, működőképes eszközökből, továbbá az MH Logisztikai Központ raktári készletei felhasználásával kerül biztosításra.
32. Azon személyek, akiknek az eszközök és a szolgáltatások használatára vonatkozó jogosultságuk megszűnik, a használatukban lévő szolgálati rádiótelefont, SIM-kártyát, telefonkészüléket, faxberendezést, EDR-készüléket és számítástechnikai eszközöket a jogosultság megszűnését követően haladéktalanul leadják az őket ellátó, szervezeti változásban érintett HM szerv anyagnemfelelőse részére. Az adathordozóval, vagy adattárolási funkcióra alkalmas memóriával rendelkező eszközök esetében a felhasználói adatok, valamint a további használatot akadályozó személyes beállítások és szolgáltatások megfelelő eljárással történő törlését – a szükséges adatok mentését követően – az eszközök leadása előtt kell elvégezni. A speciális szolgáltatást vagy eszközt – ideértve a bérelt áramkört, az egyedi internet-hozzáférést, az egyedi routert és a switchet – igénybe vevő felelős vezető a HM MJHI hatályba lépésének napjáig nyilatkozik az MH BHD felé a szolgáltatás vagy eszköz további szükségességéről vagy a leadás rendjéről.
33. A szolgálati rádiótelefon-használatra vonatkozó egyedi engedélyeztetési eljárás alá eső kérelmeket – ideiglenes kvóta megállapítása, külön engedélyhez kötött szolgáltatások és keretösszegek használata – a felelős vezetők a HM MJHI hatályba lépésének napjáig felterjesztik a szolgálati rádiótelefon-ellátás és használat szabályairól szóló 23/2011. (III. 2.) HM utasításban meghatározottak szerint.
34. Az MH BHD a szolgálati rádiótelefonok használatát a korábbi hívószám megtartásával a HM MJHI hatályba lépésének napját követően is biztosítja azon személyek részére, akik a továbbiakban is jogosultak szolgálati rádiótelefon használatára.
35. A szervezeti változásban érintett HM szervek felelős vezetői saját szervezetük vonatkozásában felelősek az MH tudakozói telefonkönyv és az MH elektronikus levelezési fiókok – ideértve az újonnan létrehozott hívószámokat és levelezési fiókokat, valamint a törlésre kerülő felhasználókat is – adatainak pontosításáért. A szervezeti változásban érintett HM szervek a változásokat 2016. február 22-ig megküldik az MH BHD részére.
9. Dokumentumvédelmi és ügyviteli feladatok
36. A HM TKHÁT Titkárság személyi állománya az általuk kezelt iratokkal elszámolnak a HM ügyviteli szerve felé.
37. Az MH BHD HM Ügyviteli Osztály felkészül, megszervezi és a HM MJHI hatályba lépésének napjától végzi a létrehozásra kerülő HM JIHÁT Titkárság ügyviteli kiszolgálását.
38. A HM MK és a HM Parlamenti Államtitkári Titkárság (a továbbiakban: HM PÁT Titkárság) működéséhez szükséges minősített iratokat a HM TKHÁT Titkárság olyan ütemezéssel adja át a HM ügyviteli szerve részére, hogy azok folyamatos feldolgozása biztosított legyen.
39. A szervezeti változásban érintett HM szerv jegyzéket készít a HM-től eltérő más honvédségi szervezethez áthelyezésre kerülő személyek fényképes aktívkártyás belépési engedélyeiről, amelyet 2016. augusztus 31-ig megküld a HVK HIICSF részére.
40. A szervezeti változásban érintett HM szerv felelős vezetője a foglalkoztatásra irányuló jogviszony megszüntetésesével érintett személyi állomány fényképes aktívkártyás belépési engedélyeiről jegyzéket készít, amelyet a szolgálatteljesítés vagy munkavégzés utolsó napján elszámoltatott személyektől bevont fényképes aktívkártyás belépési engedélyekkel együtt 2016. augusztus 31-ig megküld a HVK HIICSF részére.
10. Az államháztartási belső ellenőrzéssel
és az operatív belső kontrollrendszerrel összefüggő feladatok
és az operatív belső kontrollrendszerrel összefüggő feladatok
41. A költségvetési szervek belső kontrollrendszeréről és belső ellenőrzéséről szóló 370/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Bkr.) 13. § (1) bekezdésében foglalt szervezetek által végrehajtott ellenőrzések alapján javasolt és meg nem valósult intézkedési feladatok a HM TKHÁT Titkárság és a HM PÁT Titkárság közötti átadás-átvétel tárgyát képezik.
42. A HM TKHÁT Titkárság az átadott intézkedésekről és a feladatátadás következtében időszerűtlenné vált feladatokról, valamint a külső ellenőrzések alapján végrehajtandó intézkedéseket tartalmazó nyilvántartásokról elkészítendő beszámolót a megszüntetés időpontját megelőzően – a HM Belső Ellenőrzési Főosztály egyidejű tájékoztatásával – a HM MJHI hatályba lépésének napjáig a HM PÁT Titkárság titkárságvezetőjének küldi meg.
43. A HM TKHÁT Titkárság titkárságvezetője a belső kontrollrendszerre vonatkozó értékelési és nyilatkozattételi kötelezettségét a Bkr. 11. § (4) bekezdése, valamint a Honvédelmi Minisztérium, mint intézmény Operatív Belső Kontrollok Rendszere Szabályzata kiadásáról szóló 31/2014. (HK 12.) HM KÁT szakutasítás (a továbbiakban: Szakutasítás) 21.4. pontja szerint hajtja végre.
44. A szervezeti változásban érintett HM szervek végrehajtják a Szakutasítás 4.4., 16.3. és 16.4. pontjában megfogalmazott feladatokat, és saját felelősségi körükben 60 napon belül felülvizsgálják a HM, mint intézmény kontrollkörnyezetéhez tartozó nyilvántartásokat és dokumentumokat.
11. Szervezési, deregulációs és egyéb feladatok
45. A HM utasítás1-ben meghatározott és az együttes intézkedésben nem szabályozott feladatok tekintetében érintett csoportfőnökségek csoportfőnökei szakterületük vonatkozásában – szükség szerint – a HM MJHI hatályba lépésének napjáig kiadják, illetve pontosítják szakutasításaikat.
46. A HM JIHÁT Titkárság titkárságvezetője az új bélyegzőket úgy igényli, hogy azokkal a HM JIHÁT Titkárság a HM MJHI hatályba lépésének napján rendelkezzen.
47. A HM TKHÁT Titkárság érvénytelenné vált bélyegzőinek az ügyviteli előírások, valamint a bélyegzőellátásról és a bélyegzők használatáról szóló 38/2013. (VII. 12.) HM utasítás rendelkezéseinek betartásával az MH HKNYP részére történő leadására 2016. április 1-jétől 2016. augusztus 31-ig kerül sor.
48. A HM TKHÁT Titkárság titkárságvezetője – az MH BHD parancsnokával együttműködve – az átadás-átvételi feladatok végrehajtása és az átadás-átvételi jegyzőkönyv elkészítése érdekében a HM MJHI hatályba lépésének napjáig átadás-átvételi bizottságot alakít meg, amely legkésőbb 2016. március 1-jéig elszámol a HM TKHÁT Titkárság anyagi-, technikai eszközeivel az MH BHD felé, illetve annak közreműködésével átadja azokat a HM MK vagy a HM JIHÁT Titkárság részére.
49. Az MH HKNYP parancsnoka biztosítja a HM JIHÁT Titkárság részére az új szervezeti rend szerinti működéshez szükséges bélyegzőket.
50. A HM PÁT Titkárság a HM MJHI hatályba lépésének napjától kezdődő tervezési feladata alapján felülvizsgálja a HM TKHÁT Titkárság által – az éves és havi munkatervek összeállításával és a tervezett feladatok megvalósulásának nyomon követésével összefüggő feladatokról szóló 2/2014. (I. 21.) HM utasításban (a továbbiakban: HM utasítás2) meghatározott eljárásrendnek megfelelően – a HM 2016. évi február havi és a HM 2016. évi intézményi munkatervébe bedolgozott feladatokat, az arra vonatkozó módosító javaslatait 2016. február 16-ig feltölti a Munkatervező Modulba és a tevékenység fő irányait érintő javaslatait megküldi a HM Tervezési és Koordinációs Főosztály (a továbbiakban: HM TKF) elektronikus tervezési címére.
51. A HM utasítás2-ben meghatározott feladatok végrehajtásáért a HM MJHI hatályba lépésének napjától a HM TKHÁT Titkárság vonatkozásában a HM PÁT Titkárság titkárságvezetője felelős.
52. A HM utasítás2-ben meghatározott feladatok végrehajtása érdekében a HM TKHÁT Titkárság vonatkozásában a HM PÁT Titkárság titkárságvezetője végrehajtja a HM 2016. évi január havi munkatervében szereplő, felelősségi körébe tartozó feladatok megvalósulásának nyomon követésével összefüggő feladatok végrehajtására vonatkozó információk rögzítését, valamint a HM utasítás2 szerinti jelentési rendnek megfelelően szöveges jelentést terjeszt fel a HM TKF főosztályvezetője útján a HM közigazgatási államtitkár részére.
53. A HM utasítás2-ben meghatározott feladatok végrehajtása érdekében a HM JIHÁT Titkárság vonatkozásában a titkárságvezető
a) a HM TKF részére 2016. február 15-ig megküldi a Munkatervező Modul alkalmazásához szükséges felhasználói adatokat, amelyeket a HM TKF a beérkezést követő négy munkanapon belül rögzít a modulon, és
b) szakterületét illetően 2016. február 22-ig összeállítja a HM 2016. évi Intézményi Munkatervében meghatározandó feladatokat és a HM utasítás2 szerinti eljárásrendnek megfelelően javaslatot tesz annak pontosítására.
54. A HM TKF 2016. február 16-ig intézkedik a Munkatervező Modul módosításáról.
55. A HM kabinetfőnöke az együttes intézkedés hatályba lépését követő napig intézkedik a Magyar Honvédség vezetését biztosító ügyeleti és készenléti szolgálatok működéséről szóló 20/2007. (HK 4.) HM utasítás 4. § d) pontja szerinti HM Sajtótájékoztatási Készenléti Szolgálatot, valamint az Ideiglenes Biztonsági Határzárral, a „HATÁROZOTT FELLÉPÉS 2015” gyakorlattal, valamint a tömeges migráció okozta válsághelyzet kezelésével és az arra történő felkészüléssel összefüggő minisztériumi ügyeleti szolgálatok létesítéséről szóló 58/2015. (HK 9.) HM KÁT–HVKF együttes intézkedés 5. pontja szerinti Kommunikációs Külön Ügyeleti Szolgálatot ellátó személyi állomány felkészítésére, a HM MJHI hatályba lépésének napjától szolgálatba vezénylésére és az ügyeleti, illetve készenléti szolgálat ellátásával kapcsolatos feladatok végrehajtására.
56. A szervezeti változásban érintett HM szerv vezetője az együttes intézkedésben meghatározott feladatok végrehajtásáról 2016. március 31-ig jelentést terjeszt fel az irányítást végző állami vezető részére.
12. Záró rendelkezések
57. Ez az együttes intézkedés az aláírása napján lép hatályba*, és 2016. október 1-jén hatályát veszti.
58. Hatályát veszti az egyes honvédelmi szervezetek társadalmi kapcsolatok és háborús kegyeleti tevékenységével összefüggő szervezet-átalakítással kapcsolatos feladatok végrehajtásáról szóló 88/2015. (HK. 12.) HM KÁT–HVKF együttes intézkedés 70-78. pontja.
Dr. Dankó István s. k.,
HM közigazgatási államtitkár
Dr. Benkő Tibor vezérezredes s. k.,
Honvéd Vezérkar főnöke
*
Az intézkedést utóbb a 72/2016. (HK 9.) HM KÁT–HVKF együttes intézkedés módosította. Az intézkedést az 57. pont alapján hatályát vesztette 2017. február 1. napjával.
*,
Az együttes intézkedés aláírásának napja 2016. február 17.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás