• Tartalom

30/2013. (IV. 30.) EMMI rendelet

30/2013. (IV. 30.) EMMI rendelet

a települési önkormányzatok részére szociális nyári gyermekétkeztetés céljából 2013. évben nyújtott támogatás igénylésének, döntési rendszerének, folyósításának, felhasználásának, elszámolásának és ellenőrzésének részletes szabályairól1

2013.05.01.

Magyarország 2013. évi központi költségvetéséről szóló 2012. évi CCIV. törvény 77. § (2) bekezdés f) pontjában kapott felhatalmazás alapján, az egyes miniszterek, valamint a Miniszterelnökséget vezető államtitkár feladat- és hatásköréről szóló 212/2010. (VII. 1.) Korm. rendelet 41. § g) pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva – az egyes miniszterek, valamint a Miniszterelnökséget vezető államtitkár feladat- és hatásköréről szóló 212/2010. (VII. 1.) Korm. rendelet 73. § b) pontjában meghatározott feladatkörében eljáró nemzetgazdasági miniszter, továbbá az egyes miniszterek, valamint a Miniszterelnökséget vezető államtitkár feladat- és hatásköréről szóló 212/2010. (VII. 1.) Korm. rendelet 37. § p) pontjában meghatározott feladatkörében eljáró belügyminiszter véleményének kikérésével – a következőket rendelem el:

1. § E rendelet alkalmazásában

a) hátrányos helyzetű település: a társadalmi-gazdasági és infrastrukturális szempontból elmaradott, illetve az országos átlagot jelentősen meghaladó munkanélküliséggel sújtott települések jegyzékéről szóló 240/2006. (XI. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: R.) 2013. január 1-jén hatályos melléklete szerinti olyan település, amelyet az R. melléklete társadalmi-gazdasági és infrastrukturális szempontból elmaradottnak vagy az országos átlagot legalább 1,75-szörösen meghaladó munkanélküliséggel sújtottnak minősít,

b) leghátrányosabb helyzetű település: az R. 2013. január 1-jén hatályos melléklete szerinti olyan település, amelyet az R. melléklete társadalmi-gazdasági és infrastrukturális szempontból elmaradottnak és az országos átlagot legalább 1,75-szörösen meghaladó munkanélküliséggel sújtottnak minősít.

2. § (1) A települési önkormányzat a Magyarország 2013. évi központi költségvetéséről szóló 2012. évi CCIV. törvény 3. melléklet 9. pontja szerinti költségvetési támogatást (a továbbiakban: támogatás) a 2013. június 17-étől 2013. augusztus 30-áig terjedő időszakban legalább 44, legfeljebb 54 munkanapon keresztül a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő kiskorú gyermekek (a továbbiakban: rászoruló gyermekek) részére – a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 151. § (1) bekezdés g) pontja alapján ingyenesen vagy kedvezményesen – biztosított napi egyszeri melegétkeztetéshez használhatja fel, ha az ételt az alapanyag megvásárlására fordított támogatási összeg legalább harminc százalékának megfelelő értékben

a) a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény (a továbbiakban: Szja tv.) 3. § 18. pontja szerinti mezőgazdasági őstermelő,

b) a kistermelői élelmiszer-termelés, -előállítás és -értékesítés feltételeiről szóló 52/2010. (IV. 30.) FVM rendelet 2. § (1) pontja szerinti kistermelő,

c) a termőföldről szóló 1994. évi LV. törvény (a továbbiakban: Tft.) 3. § i) pontja szerinti családi gazdálkodó, vagy

d) a Tft. 3. § k) pontjában meghatározott mezőgazdasági tevékenységet folytató, a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény 3. § (3) bekezdése szerinti mikrovállalkozás

[az a)–d) pontban meghatározottak a továbbiakban együtt: termelő] által megtermelt vagy előállított alapanyagokból biztosítja, vagy önként vállalt önkormányzati feladat körében termelteti.

(2) A termelő gazdasága helyének a támogatást felhasználó települési önkormányzat székhelye szerinti megyében (fővárosban), vagy azzal szomszédos megyében (Pest megye esetén a fővárosban is), vagy a települési önkormányzat székhelyétől légvonalban számítva Magyarország területén legfeljebb 40 km távolságon belül kell elhelyezkednie.

(3) A támogatás összegének legfeljebb húsz százaléka felhasználható közvetlenül az (1) bekezdés szerint biztosított melegétkeztetéssel kapcsolatban, az étel előállítási (beszerzési) költségén felül felmerülő költségek fedezésére.

3. § (1) Az igényelhető támogatás egy rászoruló gyermekre jutó napi összege legfeljebb 440 forint.

(2) A támogatás formája vissza nem térítendő támogatás.

4. § (1) Az étkeztetés biztosításának időszaka egyes rászoruló gyermekek tekintetében – a rászoruló gyermek más településen történő táborozása vagy más okból való akadályoztatása esetén – a 2. § (1) bekezdésében meghatározott időszaknál rövidebb is lehet.

(2) Az (1) bekezdés szerinti esetben a települési önkormányzat az étkeztetésbe további, a 6. § szerinti igénylésnél figyelembe nem vett rászoruló gyermeket vonhat be.

(3) Ha a települési önkormányzat az étkeztetést a 3. § (1) bekezdésében meghatározottnál alacsonyabb összegből biztosítja, a támogatás fennmaradó részéből az étkeztetésbe további, a 6. § szerinti igénylésnél figyelembe nem vett rászoruló gyermeket vonhat be.

(4) Ha az étkeztetés időtartama alatt a gyermek nagykorúvá válik vagy rendszeres gyermekvédelmi kedvezményre való jogosultsága megszűnik, és emiatt az étkeztetésben a továbbiakban nem vehet részt, a települési önkormányzat az étkeztetésbe további, a 6. § szerinti igénylésnél figyelembe nem vett rászoruló gyermeket vonhat be.

5. § (1) A települési önkormányzat a területén lakóhellyel rendelkező rászoruló gyermekek után a (2)–(4) bekezdésben foglaltak szerint igényelhet támogatást.

(2) A leghátrányosabb helyzetű település települési önkormányzata az általa a 2–4. § szerint biztosított melegétkeztetésben részesülő valamennyi rászoruló gyermek után saját forrás nélkül igényelheti a támogatást.

(3) A hátrányos helyzetű település települési önkormányzata

a) az általa a 2–4. § szerint biztosított melegétkeztetésben részesülő rászoruló gyermekek legfeljebb ötven százaléka után saját forrás nélkül igényelheti a támogatást,

b) az a) pont szerinti létszámon felül annyi rászoruló gyermek után igényelheti a támogatást, ahány rászoruló gyermeknek a 2–4. § szerinti feltételek mellett saját forrásból történő étkeztetését a támogatási kérelmében vállalja.

(4) A (2) és (3) bekezdésbe nem tartozó település települési önkormányzata

a) az általa a 2–4. § szerint biztosított melegétkeztetésben részesülő rászoruló gyermekek legfeljebb huszonöt százaléka után saját forrás nélkül igényelheti a támogatást,

b) az a) pont szerinti létszámon felül annyi rászoruló gyermek után igényelheti a támogatást, ahány rászoruló gyermeknek a 2–4. § szerinti feltételek mellett saját forrásból történő étkeztetését a támogatási kérelmében vállalja.

(5) Ha a rászoruló gyermek nem a lakóhelye szerinti települési önkormányzat által szervezett nyári gyermekétkeztetésben vesz részt, a lakóhely szerinti települési önkormányzat a rászoruló gyermekre jutó támogatást átadja a nyári gyermekétkeztetést biztosító települési önkormányzatnak.

6. § (1) A település helye szerint illetékes szociális és gyámhivatal (a továbbiakban: szociális és gyámhivatal) 2013. május 3-áig elektronikus levélben felhívja a települési önkormányzat jegyzőjének és a gyermekjóléti szolgálatnak a figyelmét a nyári gyermekétkeztetéshez igényelhető támogatás lehetőségére.

(2) A települési önkormányzat jegyzője – a gyermekjóléti szolgálat közreműködésével – 2013. május 10-éig felméri a nyári gyermekétkeztetés iránti igényeket.

(3) A támogatást az 1. melléklet szerinti adatlapnak az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Ávr.) 103. § (2) bekezdése alapján a kincstár által üzemeltetett elektronikus rendszeren keresztül kitöltött és kinyomtatott két eredeti példányának a kincstár települési önkormányzat székhelye szerint illetékes területi szervéhez (a továbbiakban: Igazgatóság) 2013. május 16-áig történő benyújtásával lehet igényelni. A támogatási kérelemhez két eredeti példányban csatolni kell a települési önkormányzat 7. § (4) bekezdésében vállalt feladatai megvalósítására vonatkozó nyilatkozatát.

(4) A benyújtási határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a települési önkormányzat az elektronikus rendszerben az igénylést 2013. május 16-án éjfélig rögzítette, és azt legkésőbb 2013. május 17-én postára adta. A határidő elmulasztása jogvesztő. A kizárólag postai úton benyújtott igénylés érvénytelen.

(5) A támogatási kérelem hiánypótlására az Igazgatóság legfeljebb háromnapos határidőt biztosít.

(6) A felülvizsgált támogatási kérelmek egy példányát az Igazgatóság postai úton 2013. május 29-éig továbbítja a gyermekek és az ifjúság védelméért felelős miniszternek (a továbbiakban: miniszter). A kincstár az Igazgatóságok által megyénként összesített 1. melléklet szerinti adatlapokat 2013. május 29-éig elektronikus úton átadja a miniszter, valamint az illetékes szociális és gyámhivatal részére.

7. § (1) A települési önkormányzatot megillető támogatás összegéről a miniszter 2013. június 6-áig dönt.

(2) Az e rendeletben meghatározott feltételek teljesítése nem jelent jogosultságot a települési önkormányzat által a támogatási kérelmében megjelölt támogatási igény teljes összegének igénybevételére. A támogatás pontos összegét a miniszter a beérkező igények, a rendelkezésre álló forrás, valamint a (3) és (4) bekezdésben foglalt szempontok figyelembevételével határozza meg.

(3) Az e rendeletben meghatározott feltételeket teljesítő települési önkormányzat részére a miniszter legalább a települési önkormányzat által a támogatási kérelmében megjelölt támogatási összeg huszonnégy százalékának megfelelő összegű támogatást állapít meg.

(4) A (3) bekezdésben meghatározott összegű támogatásnál magasabb összegű támogatásban részesülhet – figyelemmel arra is, hogy leghátrányosabb helyzetű vagy hátrányos helyzetű település települési önkormányzata – az a települési önkormányzat, amely a következő feltételek legalább egyikét teljesíti:

a) támogatási kérelmében vállalja, hogy az étkeztetéshez kapcsolódóan szabadidős programot biztosít a gyermekek számára, melynek megvalósulását az elszámolásnál a gyermekjóléti szolgálat igazolja,

b) támogatási kérelmében a számára az e rendeletben meghatározott keretek között nagyobb arányú saját forrás biztosítását vállalja.

(5) Ha a települési önkormányzat az általa igényeltnél kisebb összegű támogatásban részesül, az étkeztetésben részt vevő gyermekek számát az igényelt támogatási összeg csökkentésének mértékével megegyezően arányosan csökkentheti.

8. § (1) A miniszter a döntéséről fővárosi, megyei szintű összesítést készít, amelyet 2013. június 10-éig elektronikus levélben megküld a szociális és gyámhivatalnak, elektronikus úton átad a kincstárnak, valamint utalványozás céljából elektronikus úton és papír alapon a helyi önkormányzatokért felelős miniszternek. Az összesítés tartalmazza

a) a támogatásban részesülő települési önkormányzatok nevét és KSH azonosító kódját,

b) azoknak a nyári gyermekétkeztetésben részesülő rászoruló gyermekeknek a tervezett számát, akik után az egyes települési önkormányzatoknak támogatást állapítottak meg,

c) a b) pont szerinti gyermekszám és az étkezési napok száma alapján számított adagszámot, és

d) a c) pont szerinti adagszám alapján az egyes települési önkormányzatoknak megítélt támogatás összegét.

(2) Az (1) bekezdés szerinti összesítést 2013. június 10-éig a miniszter által vezetett minisztérium honlapján közzé kell tenni.

(3) A miniszter a döntésről – a szociális és gyámhivatalok útján – 2013. június 11-éig értesíti a támogatási kérelmet benyújtó települési önkormányzatokat.

(4) A helyi önkormányzatokért felelős miniszter 2013. június 12-éig rendelkezik a kincstár felé a támogatásnak a települési önkormányzatok részére történő átutalásáról.

9. § (1) A települési önkormányzat a kincstár által üzemeltetett elektronikus rendszerben rögzített, onnan kinyomtatott 2. melléklet szerinti adatlapon – a (2) bekezdés szerinti dokumentációt csatolva – 2013. szeptember 25-éig előzetesen beszámol a támogatás felhasználásáról és ennek alapján – ha a támogatás nem került teljes egészében felhasználásra – az Ávr. 102. §-a szerint a támogatás módosítására irányuló kérelmet nyújt be az Igazgatóságnak, egyidejűleg visszautalja a fel nem használt összeget. A benyújtási határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a települési önkormányzat az elektronikus rendszerben az előzetes beszámolót és a kérelmet 2013. szeptember 25-én éjfélig rögzítette, és azt legkésőbb 2013. szeptember 26-án postára adta.

(2) Az előzetes beszámoló részét képezi

a) a települési önkormányzat intézménye által közvetlenül előállított meleg étel esetén a támogatás felhasználását igazoló, a települési önkormányzat nevére kiállított számla, felvásárlási jegy és – nem közvetlenül a termelőtől történő beszerzés esetén – az a szállítótól származó nyilatkozat, amely igazolja, hogy az étel előállításához megvásárolt alapanyag a 2. § (1) és (2) bekezdésében foglalt feltételeknek megfelel,

b) a támogatás felhasználásával vásárolt meleg készétel esetén a támogatás felhasználását igazoló, a települési önkormányzat nevére kiállított számla és az a szállítótól származó nyilatkozat, amely igazolja, hogy a vásárolt meleg készétel a 2. § (1) és (2) bekezdésében foglalt feltételeknek megfelel,

c) abban az esetben, ha a települési önkormányzat az étkeztetést nem közvetlenül maga biztosítja, az étkeztetési feladat átvállalást igazoló dokumentum, valamint a támogatás felhasználását igazoló, a települési önkormányzat nevére kiállított számla és az a szállítótól származó nyilatkozat, amely igazolja, hogy az étel előállításához megvásárolt alapanyag a 2. § (1) és (2) bekezdésében foglalt feltételeknek megfelel,

d) a települési önkormányzat nyilatkozata az étel előállításához szükséges, általa termeltetett alapanyag előállítási költségeiről, ha a települési önkormányzat a 2. § (1) bekezdése szerinti feltételt e módon teljesíti,

e) az étkeztetésben való részvételt vagy az étel átvételét igazoló dokumentum, és

f) a költségek igazolása, ha a 2. § (3) bekezdése alapján a települési önkormányzat a támogatást részben az étkeztetés kapcsán közvetlenül felmerülő költségek fedezésére használja fel.

(3) A 2. § (3) bekezdése szerinti támogatási összeg terhére nem számolható el a 7. § (4) bekezdés a) pontjában foglalt szabadidős program szervezésével kapcsolatban felmerült költség.

(4) Az 5. § (5) bekezdése szerinti esetben az (1) bekezdés szerinti előzetes beszámolót és kérelmet az a települési önkormányzat nyújtja be az Igazgatóság felé, amelynek a támogatást folyósították. A támogatást átvevő települési önkormányzat 2013. szeptember 9-éig a támogatás felhasználásával kapcsolatos valamennyi dokumentumot – beleértve a (2) bekezdés szerinti dokumentumokat is – eljuttatja a támogatást átadó települési önkormányzatnak.

(5) A kincstár a 2. melléklet szerinti adatlapok fővárosi, megyei szintű összesítéséről és az (1) bekezdés szerinti kérelmekhez csatolt visszafizetés teljesítéséről szóló pénzügyi szolgáltatói igazolások alapján a települési önkormányzatok által ténylegesen visszafizetett támogatási összegről (a továbbiakban: visszafizetett támogatási összeg) 2013. október 25-éig – elektronikus úton – értesíti a minisztert.

(6) A miniszter az (5) bekezdés szerinti, országosan összesített adatokat tájékoztatásul megküldi a szociális és gyámhivatalnak.

10. § (1) A feladatra megállapított keretösszeg maradványát és a visszafizetett támogatási összeget azoknak a települési önkormányzatoknak a támogatására kell fordítani, akik az 5. § (3) bekezdés b) pontja, az 5. § (4) bekezdés b) pontja, illetve a 7. § (4) bekezdés b) pontja alapján saját forrás biztosításával szervezték meg a nyári gyermekétkeztetést.

(2) Az (1) bekezdés szerinti összegből a települési önkormányzatnak az általa biztosított saját forráshoz vagy annak egy részéhez adható utólagosan támogatás.

(3) A visszafizetett támogatási összegnek az (1) bekezdés szerinti települési önkormányzatok közötti felosztásáról a miniszter a településen 2013. évben nyári gyermekétkeztetésben részesülő gyermekek száma alapján 2013. november 5-éig dönt. A döntés során előnyben kell részesíteni a leghátrányosabb vagy hátrányos helyzetű települések települési önkormányzatait. Az országosan keletkező előirányzat-maradványt úgy kell felosztani, hogy az egyes települési önkormányzatoknak járó támogatás összege elérje a tízezer forintot. A miniszter a döntéséről haladéktalanul értesíti a helyi önkormányzatokért felelős minisztert.

(4) Az (1) és (2) bekezdés szerinti utólagos támogatás kifizetéséről – a miniszter döntése alapján – a helyi önkormányzatokért felelős miniszter a kincstáron keresztül 2013. november 7-éig gondoskodik.

11. § A települési önkormányzat a támogatás felhasználásáról 2013. december 31-ei fordulónappal a 2013. évi zárszámadás keretében és annak rendje szerint számol el.

12. § A támogatás felhasználását – beleértve a 7. § (4) bekezdése szerint vállalt feltételek megvalósítását – a miniszter, a szociális és gyámhivatal, valamint a jogszabályban erre feljogosított szervek ellenőrizhetik.

13. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, és 2014. december 31-én hatályát veszti.

1. melléklet a 30/2013. (IV. 30.) EMMI rendelethez


Támogatást igénylő adatlap a 2013. évi szociális nyári gyermekétkeztetéshez

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

Megye neve

Települési önkormányzat neve és elektronikus elérhetősége

Települési önkormányzat KSH azonosító kódja

A Rendelet 1. §-a alapján leghátrányosabb helyzetű (1), hátrányos helyzetű (2), egyéb (3) település önkormányzata1

A településen a támogatási kérelem benyújtásának időpontjában nyilvántartott rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő kiskorú gyermekek száma

A támogatásból szociális nyári gyermek-
étkeztetésben részesülő kiskorú gyermekek tervezett száma2

Saját forrásból (önerőből) szociális nyári gyermek-
étkeztetésben részesülő kiskorú gyermekek tervezett száma3

Étkeztetési napok tervezett száma
(44 és 54 között)

Elvi étkeztetési napok száma
(F és H oszlop szorzata)

Igényelt támogatási összeg forintban
(I oszlop
x 440 Ft/nap)

Jelölje X-szel, ha4

vállalja a Rendelet 7. § (4) bekezdés a) pontjában foglalt feltételt

vállalja a Rendelet 7. § (4) bekezdés b) pontjában foglalt feltételt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kelt:

P. H.

polgármester aláírása

jegyző aláírása


_________________
1 A megfelelő számot írja be.
2 Ha a D oszlop kódja 1-es, legfeljebb az E oszlopban lévő adat;
ha a D oszlop kódja 2-es, legfeljebb az E oszlopban lévő adat 75%-a;
ha a D oszlop kódja 3-as, legfeljebb az E oszlopban lévő adat 62,5%-a lehet.
3 Ahány rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő kiskorú gyermek tekintetében, önerőből (saját forrásból) történő finanszírozással vállalja a települési önkormányzat a szociális nyári gyermekétkeztetést.
1-es kód esetén lehet nulla, de F + G ≤ E;
2-es kód esetén ha az F oszlop ≤ E oszlop 50%-a, akkor lehet nulla, különben G ≥ F – E oszlop 50%-a, és F + G ≤ E.
3-as kód esetén ha az F oszlop ≤ E oszlop 25%-a, akkor lehet nulla, különben G ≥ F – E oszlop 25%-a, és F + G ≤ E.
4 A vállalás leírása a támogatást igénylő adatlap mellékletét kell képezze. A feladat leírása tartalmazza, hogy a települési önkormányzat milyen módon és formában, hány ember közreműködésével tervezi megszervezni a szabadidős programokat. A szabadidős programoknak csak a típusát és az időtartamát kell röviden ismertetni. Kérjük, hogy a feladat leírása lehetőség szerint az egy oldal terjedelmet ne haladja meg!
Nagyobb arányú önerő (saját forrás) biztosítása esetén a leírásnak tartalmaznia kell a Rendelet szerint megkívánt, illetve a ténylegesen biztosítandó önerő (saját forrás) mértékét.

2. melléklet a 30/2013. (IV. 30.) EMMI rendelethez


Előzetes beszámolási adatlap/Elszámolási adatlap a 2013. évi szociális nyári gyermekétkeztetésről

 

 

 

 

 

1. oldal

 

 

 

 

 

 

A

B

C

D

E

F

Megye neve

Települési önkormányzat neve

Települési önkormányzat
KSH azonosító kódja

A Rendelet 1. §-a alapján leghátrányosabb helyzetű (1), hátrányos helyzetű (2), egyéb (3) település önkormányzata1

A településen a támogatási kérelem benyújtásának időpontjában nyilvántartott rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő kiskorú gyermekek száma
(egyezően a Rendelet 1. melléklet E oszlopával)

A szociális nyári gyermekétkeztetésben a támogatásból részesülő kiskorú gyermekek tervezett száma
(egyezően a Rendelet 1. melléklet F oszlopával)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





____________________
1 A megfelelő számot írja be.

Előzetes beszámolási adatlap/Elszámolási adatlap a 2013. évi szociális nyári gyermekétkeztetésről

 

 

 

 

 

2. oldal

 

 

 

 

 

 

G

H

I

J

K

L

M

N

O

Étkeztetési napok tervezett száma
(egyezően a Rendelet 1. melléklet H oszlopával)

Elvi étkeztetési napok tervezett száma a támogatásból
(egyezően a Rendelet 1. melléklet I oszlopával)

Nyári étkeztetési napok tényleges száma a támogatásból
(44 és 54 között)

A támogatásból nyári étkeztetésben részesülő kiskorú gyermekek összesített száma2

A támogatásból nyári étkeztetésben részesülő kiskorú gyermekek tényleges száma
(J oszlop osztva az I oszloppal)

A támogatásból finanszírozható nyári étkeztetésben részesülő kiskorú gyermekek száma3

Kiutalt támogatási összeg forintban

Ténylegesen felhasznált állami támogatás4

Saját forrásból (önerőből) nyári étkeztetésben részesülő kiskorú gyermekek összesített száma5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





_________________________
2 Az étkeztetés időszaka alatt az egyes napokon támogatásból étkező gyermekek összesített száma. Ebbe a gyerekszámba kell beleszámolni a Rendelet 4. § (3) bekezdése alapján étkeztetett gyermekeket is.
3 Leghátrányosabb helyzetű településnél megegyezik az E oszloppal;
hátrányos helyzetű településnél E x 0,5 + P, azonban nem lehet több, mint E – P;
a fenti két kategóriába nem tartozó település esetén E x 0,25 + P, azonban nem lehet több, mint E – P.
A gyermeklétszámot egy tizedes jegyig történő kerekítéssel kell megállapítani.
4 A ráfordított összeg, de ha J < L x I, akkor legfeljebb J x 440 Ft, különben legfeljebb L x I x 440 Ft.
5 Az étkeztetés időszaka alatt az egyes napokon a települési önkormányzat finanszírozásában (saját forrásból) étkező gyermekek összesített száma.



Előzetes beszámolási adatlap/Elszámolási adatlap a 2013. évi szociális nyári gyermekétkeztetésről

 

 

 

 

 

3. oldal

 

 

 

 

 

 

P

Q

R

S

T

U

Saját forrásból (önerőből) nyári étkeztetésben részesülő kiskorú gyermekek száma
(O oszlop osztva I oszloppal)

Jelölje X-szel, ha

Másik települési önkormányzat részére átadott támogatási összeg a Rendelet 5. § (5) bekezdése alapján9

Visszafizetendő állami támogatás összege10

Az ételt az alapanyag megvásárlására fordított támogatási összeg legalább 30%-ának megfelelő értékben a Rendelet 2. § (1) és (2) bekezdése alapján biztosították6

Biztosították szabadidős programok szervezését7

A Rendeletben foglaltaknál nagyobb arányú saját forrást (önerőt) biztosítottak8

 



Kelt:
P. H.

polgármester aláírása

jegyző aláírása




______________________
6 Ennek igazolására a Rendelet 9. § (2) bekezdés a)–d) pontjában meghatározott dokumentumokat kell csatolni. Amennyiben a Q oszlopban foglalt feltétel nem teljesült, úgy a támogatás összegét vissza kell fizetni.
7 Csatolni kell a megvalósult feladat leírását, valamint a gyermekjóléti szolgálat igazolását a megvalósulás tekintetében. A feladat leírása tartalmazza, hogy a települési önkormányzat milyen módon és formában, hány ember közreműködésével szervezte meg a szabadidős programokat. A szabadidős programoknak csak a típusát és az időtartamát kell röviden ismertetni. Kérjük, hogy a feladat leírása lehetőség szerint az egy oldal terjedelmet ne haladja meg!
8 Amennyiben a támogatás igénylésére szolgáló adatlapon vállalták, hogy nagyobb arányú saját forrást (önerőt) biztosítanak, azonban erre nem került sor, úgy leírást kell csatolni az elmaradás indokáról. Amennyiben a nagyobb arányú saját forrást (önerőt) biztosították, úgy leírásukban tüntessék fel a Rendelet szerint megkívánt, a vállalt, illetve a ténylegesen biztosított saját forrás (önerő) mértékét.
Amennyiben a támogatás igénylésére szolgáló adatlapon nem vállalták a nagyobb saját forrás (önerő) biztosítását, azonban erre mégis sor került, úgy leírásukban tüntessék fel a Rendelet szerint megkívánt, illetve a ténylegesen biztosított saját forrás (önerő) mértékét.
Amennyiben a támogatás igénylésére szolgáló adatlapon nem vállalták a nagyobb saját forrás (önerő) biztosítását és valóban nem biztosítottak nagyobb saját forrást (önerőt), úgy leírást nem szükséges csatolni.
9 Az összeget átvevő önkormányzat átvételt és felhasználást tartalmazó igazolása az elszámoló adatlap mellékletét kell, hogy képezze.
10 M oszlop és az N oszlop különbözete. Csak nulla vagy pozitív (visszafizetendő) adat szerepelhet itt! Visszautalás esetén a befizetés igazolásaként az utalásról szóló pénzintézeti terhelési értesítő vagy bankszámlakivonat települési önkormányzat által hitelesített másolatát meg kell küldeni az Igazgatóságnak.
Kérjük, az adatlap valamennyi oldalát írják alá és pecsételjék le.
1

A rendelet a 13. § alapján hatályát vesztette 2014. december 31. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére