• Tartalom

62/2010. (V. 20.) HM utasítás

62/2010. (V. 20.) HM utasítás

a honvédelmi szervezetek beszerzéseinek eljárási rendjéről szóló 120/2007. (HK 20.) HM utasítás módosításáról1

2010.05.23.

A honvédelemről és a Magyar Honvédségről szóló, 2004. évi CV. törvény 97. § (1) bekezdésének l) és n) pontjai alapján az alábbi utasítást adom ki:

1. § A honvédelmi szervezetek beszerzéseinek eljárási rendjéről szóló 120/2007. (HK 20.) HM utasítás (a továbbiakban: Ut.) 2. § 31. pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

[Az utasítás alkalmazása szempontjából:]

„31. Szakértői bizottság: a beszerzés bonyolultságától függő, különösen indokolt esetekben a (köz)beszerzési eljárás előkészítésére, értékelésére és teljes szakmai lebonyolítására létrehozott testület.”

2. § Az Ut. 3. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(2) A HM Védelmi Tervezési és Vagyongazdálkodási Főosztály (a továbbiakban: HM VTVF) főosztályvezetője egyszemélyi felelősséggel tartozik
a) a Magyar Honvédség aktuális időszakára vonatkozó 10 éves stratégiai terve (a továbbiakban: 10 éves terv), illetve a tárca 1+n éves terve alapján a tárcaszintű ÉBT összeállításáért és jóváhagyásáért,
b) a terven felüli engedélyezések és a tervmódosítások összhangjának biztosításáért a tervidőszak célkitűzéseivel, új és megváltozott feladataival.”

3. § Az Ut. 4. §-át megelőző alcím és a 4. § helyébe a következő rendelkezés lép:

„A HM VTVF hatásköre és feladatai
4. § (1) A HM VTVF a HM-szervek adatszolgáltatása alapján összeállítja a HM-szervek összesített ÉBT-jét és bedolgozza a tárca ÉBT-jébe.
(2) A HM VTVF összeállítja az inkurrenciakezeléssel kapcsolatos beszerzések tárcaszintű összesített ÉBT-jét és bedolgozza a tárca ÉBT-jébe.
(3) A HM VTVF az ÉBT összeállítása során összeveti az abban szereplő feladatokat a 10 éves tervvel és a tárca 1+n éves rövid távú tervével, ellenőrzi a tervek összhangját, eltérés esetén végrehajtja a tervezet pontosítását, illetve módosítását.
(4) A HM VTVF a honvédelmi szervezetek által felterjesztett, ÉBT-ben nem szereplő (köz)beszerzéseket, illetve módosítási igényeket felülvizsgálja, egyezteti a 10 éves tervvel és a tárca 1+n éves rövid távú tervével, javaslatot tesz a kérelem elfogadására vagy elutasítására, majd felterjeszti jóváhagyásra. A HM VTVF a döntést követően tájékoztatja az érintett szervezeteket.
(5) A HM VTVF a tárca költségvetési keretszámainak változása esetén kezdeményezi az ÉBT szükség szerinti módosítását.
(6) A HM VTVF negyedévente összefoglaló jelentést készít a (köz)beszerzések helyzetéről, melyet a HM védelmi tervezési és infrastrukturális szakállamtitkára (a továbbiakban: HM VTISZÁT), a HM Honvéd Vezérkar főnöke (a továbbiakban: HM HVKF), a HM jogi szakállamtitkára (a továbbiakban: HM JSZÁT), a HM kabinetfőnöke és a HM államtitkára útján a tárgyidőszakot követő hónap 30-ig felterjeszt a honvédelmi miniszter részére.
(7) A HM VTVF kidolgozza a tárca beszerzési helyzetéről szóló éves jelentést, melyet a HM VTISZÁT, a HM HVKF, a HM JSZÁT, a HM kabinetfőnöke és a HM államtitkára útján minden tárgyévet követő év június 30-ig felterjeszt a honvédelmi miniszter részére.
(8) A (köz)beszerzések helyzetéről összeállított negyedéves és éves jelentés alapján a HM VTVF figyelemmel kíséri a 10 éves terv és a tárca 1+n éves rövidtávú terv realizálását, a tervektől történő eltérésről tájékoztatja a honvédelmi minisztert, szükség esetén javaslatot tesz a beavatkozásra.”

4. § Az Ut. az „A HM FLÜ hatásköre és feladatai” alcíme a következő 7/A. §-sal egészül ki:

7/A. § (1) A 41. § (12) bekezdésben meghatározott, a HM FLÜ-t érintő döntési javaslatokat a HM FLÜ nyilvántartja és megvizsgálja, hogy a (köz)beszerzés a honvédelmi szervezet hasonló tárgyú, az adott költségvetési évben indított (köz)beszerzéseivel együtt meghaladja-e a Kbt.-ben meghatározott egyszerű közbeszerzési értékhatárt, illetve a (köz)beszerzés nem tartozik-e a HM FLÜ hatáskörébe.
(2) A vizsgálat eredményéről a HM FLÜ minden esetben közvetlenül, telefaxon értesíti a döntési javaslatot készítő honvédelmi szervezetet, ha a beszerzés a HM FLÜ hatáskörébe tartozik és az eredmény kihirdetésére, illetve a szerződés megkötésére a döntési javaslatot készítő honvédelmi szervezetnek nincs hatásköre.
(3) Amennyiben a döntési javaslatot készítő szervezetnek nincs hatásköre a beszerzésre, a HM FLÜ a tájékoztatással egyidejűleg felhívja az illetékes honvédelmi szervezetet, hogy kezdeményezze a szükséges közbeszerzési eljárás megindítását.”

5. § Az Ut. 9. § (6) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(6) A HM VTVF-nél a híradó, informatikai, információvédelmi tárgyú (köz)beszerzések esetén a HM Híradó Informatikai és Információbiztonsági Főosztály (a továbbiakban: HM HIIF) és a HM FLÜ, infrastrukturális (köz)beszerzések esetén a HM IÜ, egyéb (köz)beszerzések esetén a HM FLÜ útján ennek az utasításnak megfelelő eljárási rendben kezdeményezi az ÉBT-ben nem szereplő (köz)beszerzések, továbbá a felmerülő módosítási igények kérelmeinek jóváhagyását.”

6. § (1) Az Ut. 12. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(2) Az SZÉBT-ben a (köz)beszerzéseket az a)–d) pontok szerint elkülönítetten kell szerepeltetni. Az elkészített és a honvédelmi szervezet vezetője által aláírt terv vonatkozó részét az MH ÖHP logisztikai gazdálkodási hatáskörébe tartozó szervezetek, MH-szervek az MH ÖHP útján, minden egyéb honvédelmi szervezet közvetlenül megküldi
a) az inkurrenciakezeléssel kapcsolatos (köz)beszerzésekre vonatkozó igényt a HM VTVF,
b) az infrastrukturális (köz)beszerzésekre vonatkozó igényt a HM IÜ,
c) a híradó, informatikai, információvédelmi tárgyú (köz)beszerzésekre vonatkozó igényt a HM HIIF útján a HM FLÜ,
d) az egyéb szakterületet érintő (köz)beszerzésekre vonatkozó igényt a HM FLÜ részére. A terveket úgy kell elküldeni, hogy az a), b), d) pont szerinti esetekben a HM VTVF, a HM IÜ és a HM FLÜ a tárgyévet megelőző év október 31-ig, a c) pont esetében a HM FLÜ a tárgyévet megelőző év november 5-éig megkapja, ezektől a határidőktől a (4) bekezdés szerinti HM VTISZÁT intézkedésben el lehet térni.”

(2) Az Ut. 12. § (5) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(5) A HM FLÜ és a HM IÜ a saját igényterveik és a honvédelmi szervezetek tervei alapján elkészítik szakterületük vonatkozásában az ÉBT-t, majd az esetleges összevonásokat követően november 15-ig megküldik a HM VTVF részére. A HM VTVF a szakterületi terveket összesíti és a 10 éves terv és a tárca 1+n éves rövid távú terv tárgyidőszakra vonatkozó része alapján felülvizsgálja, az érintett honvédelmi szervezetekkel egyeztetve szükség szerint módosítja az ÉBT-t, majd november 25-ig megküldi a HM KPÜ részére. Az ÉBT összeállításánál figyelembe kell venni a hadfelszerelési anyagok rendszeresítéséről és rendszerből történő kivonásáról szóló HM utasítás rendelkezéseit.”

7. § (1) Az Ut. 14. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) A honvédelmi szervezetek elemi költségvetésének jóváhagyását követően a honvédelmi szervezetek az SZÉBT-ben szereplő (köz)beszerzési feladataikat pontosítják, melyeket a 12. § (2) bekezdésének a)-d) pontjai szerint egyeztetve a szolgálati út betartásával a HM VTVF részére április 30-ig megküldenek. A HM VTVF a módosítási igényeket összesíti és a 10 éves tervvel és a tárca 1+n éves rövid távú tervével összeveti. A felülvizsgált változatot megküldi a HM KPÜ részére ellenjegyzésre. Az ellenjegyzést követően a HM VTVF intézkedik az ÉBT módosítására, a jóváhagyott módosítások átvezetésére.”

(2) Az Ut. 14. § (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(4) A Kérelem jóváhagyása után a HM VTVF tájékoztatja az érintett honvédelmi szervezeteket a (köz)beszerzés engedélyezéséről, valamint intézkedik az ÉBT módosítására. Ezt követően a folyamat megegyezik az ÉBT alapján indított (köz)beszerzések lefolytatásának rendjével.”

8. § Az Ut. 15. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(3) Az eljárás kezdeményezője a közbeszerzési eljárás megindítása előtt megvizsgálja a rendelkezésre álló hadiipari kapacitásokat és azt, hogy az R1. vagy az R2. szerinti eljárás valamelyike alkalmazható-e. Az eljárás kezdeményezője a közbeszerzési eljárás megindítása előtt köteles az adott árubeszerzéshez, illetve szolgáltatás megrendeléséhez szükséges – az (5) bekezdésben megjelölt – információkat és nyilatkozatokat úgy előkészíteni, hogy azok a megbízás kiadásának időpontjában hiánytalanul rendelkezésre álljanak. Az előkészítés során az eljárás kezdeményezője köteles az eljárás tárgyával kapcsolatban érintett honvédelmi szervezetek szakértőivel egyeztetni annak érdekében, hogy a megbízás kiadása után az eljárás haladéktalanul megkezdődhessen. Az így előkészített megbízást a kezdeményezőnek olyan időpontban kell az ajánlatkérő részére átadni, hogy az eljárás a törvényes határidők betartásával lefolytatható legyen, és a beszerzés tárgya az igény kielégítésének időpontjára rendelkezésre álljon. A kezdeményező a megbízást híradó, informatikai és információvédelmi tárgyú (köz)beszerzések esetén a HM HIIF útján küldi meg az ajánlatkérő részére.”

9. § Az Ut. 17. § (4)–(6) bekezdés helyébe a következő rendelkezések lépnek:

„(4) A közbeszerzési eljárást megindító hirdetmény és a dokumentáció összeállításához, valamint a beérkezett ajánlatok elbírálására az ajánlatkérőnek bírálóbizottságot, vagy ha a beszerzés bonyolultsága indokolttá teszi szakértői bizottságot kell alakítania. A bíráló- vagy szakértői bizottságba az ajánlatkérő és a (köz)beszerzési eljárás kezdeményezőjének állományából, illetve a híradó, informatikai és információvédelmi szakterületen a felsőfokú szakmai irányító szervezetből – szükség esetén külső szakértők felkérésével – delegálja a bizottsági tagokat.
(5) A HM FLÜ és a HM IÜ minden saját hatáskörbe tartozó (köz)beszerzési eljárása szakmai segítése céljából a HM kabinetfőnöke a bírálóbizottságba, illetve a szakértői bizottságba szakértőt delegálhat. A bíráló- vagy szakértői bizottságban való közreműködésre szükség szerint fel kell kérni a (köz)beszerzés tárgyához kapcsolódó környezetvédelmi szempontok képviseletére a HM IÜ-t, a munka-egészségügyi szempontok képviseletére az MH Dr. Radó György Honvéd Egészségügyi Központot, a tűz- és munkavédelmi szempontok képviseletére és a híradó, informatikai és információvédelmi szempontok képviseletére a felsőszintű szakmai irányítást biztosító szervezeteket. A pénzügyi szakértő delegálása a HM KPÜ által történik.
(6) Amennyiben a bírálóbizottság, illetve a szakértői bizottság tagjainak kijelölésében az ajánlatkérő és a kezdeményező nem ért egyet, akkor az érintettek álláspontját tartalmazó, ajánlatkérő által felterjesztett jelentés alapján a felmerült kérdésben a HM kabinetfőnöke dönt.”

10. § Az Ut. 19. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) A bírálóbizottság vagy a szakértői bizottság a beérkezett ajánlatokról írásbeli szakvéleményt és az eljárás lezárására vonatkozó döntési javaslatot készít, melyet megküld vagy felterjeszt az ajánlatkérőnek. A szakértői bizottság a munkájáról részletes jegyzőkönyvet köteles készíteni, melynek részét képezik a tagok indoklással ellátott bírálati lapjai.”

11. § Az Ut. 32. §-a a következő (3) bekezdéssel egészül ki:

„(3) Védelmi célú beszerzésekre vonatkozó egyedi engedélyezési kérelmek esetén a HM VTVF megvizsgálja, hogy az R1. 56. § (1) bekezdés g) pontja alapján nemzetbiztonsági, illetve honvédelmi érdekből a hazai hadiipari termelő vagy szolgáltató kapacitások fenntartása indokolja-e, hogy egy meghatározott forrásból történjen a beszerzés.”

12. § Az Ut. 35. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

35. § A Nato Biztonsági Beruházási Programjához kapcsolódó beszerzéseket az R4.-ben meghatározottak szerint kell lefolytatni.”

13. § Az Ut. 37. §-ának (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(3) A kezdeményező okmányhoz csatolni kell a beszerzéssel, szállítással, egyéb költségekkel kapcsolatos költségviselői záradékot tartalmazó, a HM KPÜ által ellenjegyzett 7. számú melléklet szerinti fedezetbiztosítási kérelem elnevezésű nyomtatványt.”

14. § (1) Az Ut. 49. §-ának (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(2) Az ajánlatkérők a beszerzések helyzetéről és tapasztalatairól negyedévente, a negyedévet követő hónap 15-ig jelentést terjesztenek fel a HM VTVF, a HM VTISZÁT, a HM HVKF, a HM JSZÁT, a HM kabinetfőnöke és a HM államtitkára útján a honvédelmi miniszter részére. A jelentés formáját és tartalmát az 1. számú melléklet tartalmazza. A jelentést nyomtatott formában szolgálati úton, elektronikus formában közvetlenül a HM VTVF részére kell felterjeszteni.”

(2) Az Ut. 49. §-ának (4) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(4) Az ajánlatkérők évente egy alkalommal, május 31-ig az éves (köz)beszerzési tevékenységről szóló 1. számú melléklet szerinti összefoglaló jelentést terjesztenek fel, a HM VTVF, a HM VTISZÁT, a HM HVKF, a HM JSZÁT, a HM kabinetfőnöke és a HM államtitkára útján a honvédelmi miniszter részére. A jelentést nyomtatott formában szolgálati úton, elektronikus formában közvetlenül a HM VTVF részére kell felterjeszteni.”

15. § Az Ut.

a) 9. § (7) bekezdésében, 14. § (2) bekezdésében a „HM VGF és a HM VTF” szövegrész helyébe a „HM VTVF” szöveg,

d) 26. §-ában és 34. § (2) bekezdésében a „HM VGF, a HM VTF” szövegrész helyébe a „HM VTVF” szöveg lép.

16. § (1) Az Ut. 1. számú mellékletének helyébe ennek az utasításnak 1. melléklete lép.

(2) Az Ut. 3. számú mellékletének helyébe ennek az utasításnak 2. melléklete lép.

(3) Az Ut. 4. számú mellékletének helyébe ennek az utasításnak 3. melléklete lép.

17. § Hatályát veszti az Ut.

b) 5. §-a és az azt megelőző alcím,

c) 12. § (8) bekezdésében a „HM VTF” szövegrész,

d) 36/A. § (2) bekezdésében a „parancsnoka” szövegrész.

18. § Ez az utasítás a közzétételét követő 3. napon lép hatályba, és a hatálybalépését követő a napon hatályát veszti.

1. melléklet a 62/2010. (V. 20.) HM utasításhoz

HONVÉDELMI SZERVEZET

sz. példány

 

„Telefaxon továbbítandó”

HM védelmi tervezési és vagyongazdálkodási főosztályvezető

 

 

Budapest


Tárgy:    (Köz)beszerzés (negyed)éves jelentése
    (a tárgyidőszak feltüntetése: pl. 2008. 01. 01.–2008. 03. 31.)



Tisztelt főosztályvezető úr!


I. Szöveges jelentés a beszerzések helyzetéről, tapasztalatairól


II. A tárgyidőszak végéig a közbeszerzési és az R1.-R4. rendeletek hatálya alá tartozó eljárások jóváhagyására, megindítására, a szerződéskötésre és a teljesítésre vonatkozó adatok (csak az ajánlatkérő szervezetek töltik ki)

ÉBT/KEK száma

Tárgy

KEK- jóváhagyás dátuma

A megbízás

Az eljárás

A szerződés

Teljesítés állapota

Megjegyzés

elfogadásá-
nak dátuma

bruttó értéke
(E Ft)

megindításá-
nak dátuma

fajtája

eredménye

száma

aláírásának dátuma

szerződő felek

bruttó értéke
(E Ft)

költségének évenkénti megoszlása




III. A tárgyidőszak végéig végrehajtott 2 millió Ft értékhatárt elérő vagy azt meghaladó, de a közbeszerzési értékhatárt el nem érő beszerzésekre vonatkozó adatok

Fsz.

Beszerzés tárgya

Szerződött partner/szállító

Szerződéskötés időpontja (negyedév)

Szerződés értéke

Teljesítés állapota

Bruttó (E Ft)

Nettó (E Ft)

Bruttó (E Ft)

Nettó (E Ft)

 

 

 

 

 

 




IV. A tárgyidőszak végéig végrehajtott 2 millió Ft értékhatárt el nem érő beszerzésekre vonatkozó adatok:

Fsz.

CRK

Tárgynegyedévben végrehajtott beszerzések

Tárgyidőszak végéig végrehajtott beszerzések

bruttó (E Ft)

nettó (E Ft)

Bruttó (E Ft)

Nettó (E Ft)

 

 

 

 





Állomáshely, 200… ..................................... hó .........-n

.....................................................................
a szervezet vezetője
Készült: 2 példányban. Egy példány ... lap
Ügyintéző (tel.):
Kapja: 1. sz. pld.: Irattár
2. sz. pld.: Címzett

2. melléklet a 62/2010. (V. 20.) HM utasításhoz

KÖTELEZETTSÉGVÁLLALÓ (KEZDEMÉNYEZŐ)

sz. példány

HONVÉDELMI SZERVEZET

 



Nyt. szám:

(Köz)beszerzési engedélyezési kérelem
(módosítás esetén az „ÉBT-módosítás” alcímet fel kell tüntetni)


(Köz)beszerzés tárgya:

 

Közös Közbeszerzési Szószedet (CPV) kód:

 

Beszerzés mennyisége, mértékegysége:

 

Kezdeményező megnevezése:

 

Kötelezettségvállaló megnevezése:

 

Ajánlatkérő megnevezése:

 

(Köz)beszerzés jellege:

 

(Köz)beszerzés bruttó költségkihatása:

 

Ebből áfa:

 

A költségek évenkénti megoszlása:

 

(Köz)beszerzés indításának tervezett időpontja

 

(év, hó, nap)

 

Jóváhagyott éves beszerzési terv folyószáma

 

(módosítás esetén):

 

Szakfeladatszám:

 

Erőforráskódszám:

 

Anyagnemkód:

 

Fedezetforrás:

 

Prioritás:

 

(Köz)beszerzés rövid leírása, indokolása:


1 Árubeszerzés, szolgáltatás, építési beruházás, építési koncesszió, szolgáltatási koncesszió.


............................, 20..... év ........................... hó .......n

P. H.

………………………………………
(név, beosztás)
kötelezettségvállaló
(kezdeményező)

A szükséges költségvetési előirányzat meglétét igazolom, a kifizetés időpontjában a fedezetet biztosítom. A fenti (köz)beszerzés elszámolható a dologi-felújítási-felhalmozási kiadások terhére, …………………… címrendkódon.

............................, 20..... év ........................... hó .......n

P. H.

………………………………………
(név, beosztás)
költségvetési előirányzatot biztosító szerv vezetője




A HM HIIF záradéka ( híradó, informatikai és információvédelmi tárgyú (köz)beszerzés esetén):

A közbeszerzési eljárás indításával egyetértek nem értek egyet.

............................, 20..... év ........................... hó .......n

P. H.

………………………………………
(név, beosztás)




Ellenjegyzői záradék:


............................, 20..... év ........................... hó .......n

P. H.

………………………………………
(név, beosztás) ellenjegyző




A HM VTVF főosztályvezető záradéka:

A (köz)beszerzési engedélyezési kérelmet a............számú HM VTVF ügyiratban foglaltak alapján felterjesztem.
Javaslom jóváhagyás esetén az éves beszerzési terv ......... azonosítószám alatt szerepeltetni.

Budapest, 20..... év ........................... hó .......-n

P. H.

………………………………………
(név, beosztás)


A 14. § (2) bekezdés b) pont esetén a HM VTISZÁT záradéka:
A (köz)beszerzési eljárás indításával egyetértek – nem értek egyet

Budapest, 20..... év ........................... hó .......-n

P. H.

………………………………………
(név, beosztás)



A 14. § (2) bekezdés b) pont esetén a HM kabinetfőnöke záradéka:
A (köz)beszerzési eljárás indításával egyetértek – nem értek egyet

Budapest, 20..... év ........................... hó .......-n

P. H.
………………………………………
(név, beosztás)



A 14. § (2) bekezdés b) pont esetén a HM államtitkára záradéka:
A (köz)beszerzési eljárás indításával egyetértek – nem értek egyet

Budapest, 20..... év ........................... hó .......-n

P. H.

………………………………………
(név, beosztás)



A közbeszerzési eljárás indításának engedélyezése [14. § (2) bekezdés a) pont és 14. § (3) bekezdés esetén a HM VTISZÁT, 14. § (2) bekezdés b) pont esetén a honvédelmi miniszter]:
A (köz)beszerzési eljárás indítását engedélyezem – nem engedélyezem

Budapest, 20..... év ........................... hó .......-n

P. H.

………………………………………
(név, beosztás) engedélyező


Amennyiben a kötelezettségvállaló és a költségvetési előirányzatot biztosító szerv azonos, ezen szerv vezetője a „kötelezettségvállaló és a költségvetési előirányzatot kezelő szerv vezetője” megjelöléssel, egy aláírással látja el a kérelemokmányt.

Készült: 3 példányban
Egy példány: ... lap
Ügyintéző (tel.):
Kapja:    1. sz. pld.: Ellenjegyző
2. sz. pld.: Ajánlatkérő (ha szükséges)
3. sz. pld.: Irattár

3. melléklet a 62/2010. (V. 20.) HM utasításhoz

KÖTELEZETTSÉGVÁLLALÓ (KEZDEMÉNYEZŐ)

sz. példány

HONVÉDELMI SZERVEZET

 


Nyt. szám:


Megbízás (köz)beszerzési eljárás lefolytatására


1. Beszerzési eljárás tárgyának megnevezése, Közös Beszerzési Szószedet (CPV) kódja:
2. Beszerzésre tervezett áru mennyisége, illetve a szolgáltatás részletes leírása:
3. Beszerzés bruttó költségkihatása, és a költségek elszámolásának rendje, valamint a tárgyévben korábban ugyanazon forrásból végrehajtott azonos tárgyú beszerzés értéke:
4. Ebből áfa:
5. A költségek évenkénti megoszlása:
6. A beszerzés teljesítésének határideje, a szállítások ütemezése, valamint a teljesítések helye:
7. A beszerzés tárgyára vonatkozó, a műszaki dokumentáció összeállításához szükséges részletes követelmények (műszaki, minőségbiztosítási követelmények, a megfelelőség ellenőrzése és igazolása, valamint minőségirányítási rendszer előírása stb.) leírása:
8. Célszerűségi és gazdaságossági vizsgálat során tett megállapítások leírása:
9. A garanciavállalás (jótállás), garanciális javítás tervezett időtartamának megjelölése:
10. Az alkatrész-utánpótlás biztosításának feltételeire és időtartamára vonatkozó igény:
11. Termékkodifikációs adatszolgáltatási záradék teljesítéséhez szükséges adatok:
12. Üzembentartási adatszolgáltatási záradék teljesítéséhez szükséges adatok:
13. Egyéb specifikációkat, amelyek az egyeztetés során a beszerzési eljárás lefolytatásához szükségesek:
14. A bíráló-, illetve a szakértői bizottságba delegált tagok és szakértők névsora:
15. Nyilatkozat a Kbt. 10. § szerinti összeférhetetlenséggel kapcsolatban: (6. sz. melléklet szerint)
16. Az Éves Beszerzési Terv folyószáma:


................................, 20..... év ................................... hó .......-n

………………………………………
(beosztás) kötelezettségvállaló
(kezdeményező)


Készült: 4 példányban
Egy példány ... lap
Ügyintéző (tel.):
Kapja: 1. sz. pld.: Ajánlatkérő
2. sz. pld.: HM VTVF (tájékoztatásul, telefax)
3. sz. pld.: Irattár
1

Az utasítás a 18. §-a alapján hatályát vesztette 2010. május 24. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére