• Tartalom

36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelet

36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelet

az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása költségeinek normatíváiról, tételeiről, elszámolási és belső ellenőrzési rendjéről1

2010.01.07.

A választási eljárásról szóló 1997. évi C. törvény 153. § (1) bekezdés g) pontjában kapott felhatalmazás alapján, az önkormányzati miniszter feladat- és hatásköréről szóló 132/2008. (V. 14.) Korm. rendelet 1. § h) pontjában megállapított feladatkörömben eljárva a következőket rendelem el:

1. § (1) Az Országos Választási Iroda (a továbbiakban: OVI) vezetője felelős az országgyűlési képviselők 2010. évi választása (a továbbiakban: választás) pénzügyi feladat- és költségtervének elkészítéséért. A feladat- és költségtervet a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (a továbbiakban: KEKKH) elnökének egyetértésével kell elkészíteni. A feladat- és költségterv jóváhagyásáról az önkormányzati miniszter (a továbbiakban: miniszter) dönt.

(2) A helyi választási iroda (a továbbiakban: HVI), az országgyűlési egyéni választókerületi választási iroda (a továbbiakban: OEVI) és a területi választási iroda (a továbbiakban: TVI) vezetője, továbbá a külügyminiszter által kijelölt szerv vezetője, a regionális államigazgatási hivatal vezetője és a KEKKH elnöke választási feladatai tekintetében

a) felelős a választás pénzügyi tervezéséért, lebonyolításáért, elszámolásáért,

b) felelős a pénzeszközök célhoz kötött felhasználásáért és ellenőrzéséért,

c) gyakorolja a választás pénzeszközei feletti kötelezettségvállalási és utalványozási jogot, valamint – szervezeti és működési szabályzatának megfelelően – felhatalmazást ad az ellenjegyzési jog gyakorlására,

d) gondoskodik a választás céljára szolgáló pénzeszközöknek az elkülönített számviteli kezeléséről.

2. § (1) A választás helyi és területi feladatai előkészítésének és lebonyolításának pénzügyi fedezetéül az 1. mellékletben felsorolt tételek, normatívák szolgálnak. A külképviseleti szavazás előkészítésének és lebonyolításának pénzügyi fedezetéül a 2. mellékletben felsorolt tételek, normatívák, valamint a nem normatív kiadások tekintetében a külügyminiszterrel kötött megállapodás alapján megállapított költségvetési fedezet szolgál.

(2) A pénzügyi fedezet számításánál a népességre, a választópolgárok számára vonatkozó adatokat a KEKKH által megállapított, a központi személyiadat- és lakcímnyilvántartásból a névjegyzék összeállításához használt, valamint a névjegyzékhez összeállított adatállomány alapján kell figyelembe venni.

3. § A miniszter az Önkormányzati Minisztérium költségvetési fejezetében a választás lebonyolítására rendelkezésre álló összeget megállapodás alapján fejezetek közötti költségvetési előirányzat-átcsoportosítással biztosítja a KEKKH, illetve a külügyminiszter által kijelölt szerv részére.

4. § (1) A miniszter a regionális államigazgatási hivatal részére fejezeten belüli előirányzat-átcsoportosítással, a megfelelő kiemelt előirányzaton biztosítja a választás pénzügyi fedezetét.

(2) A KEKKH a választások pénzügyi fedezetének a HVI-t, az OEVI-t és a TVI-t megillető részét a TVI részére, az illetékes fővárosi, megyei közgyűlés hivatalának bankszámlájára folyósítja. A TVI a választások pénzügyi fedezetének a HVI-t és az OEVI-t megillető részét a települési önkormányzat polgármesteri hivatala (körjegyzőség esetén a körjegyzőség) bankszámlájára folyósítja. A választásokra biztosított pénzügyi fedezet kiemelt előirányzatonkénti bontását a 12. melléklet tartalmazza.

(3) A választás kiadásainak fedezetére rendelkezésre álló, az 1. mellékletben meghatározott normatívák szerinti összeg a választás első fordulóját megelőző 20. munkanapig előlegként kerül folyósításra, illetve átadásra. A TVI a választások pénzügyi fedezetének a HVI-t és az OEVI-t megillető részét a választás első fordulóját megelőző 15. munkanapig folyósítja.

(4) A választás alábbi személyi juttatásainak folyósítására, illetve átadására csak a pénzügyi elszámolás elfogadását követően kerül sor az alábbiak szerint:

a) a HVI és OEVI vezetők személyi juttatásainak kifizetéséről a TVI vezetője a HVI és az OEVI pénzügyi elszámolásának elfogadásával dönt, és haladéktalanul intézkedik a folyósításáról,

b) a TVI vezetők személyi juttatásainak kifizetéséről az OVI vezetőjének javaslatára a miniszter dönt; a személyi juttatások fedezetét a KEKKH elnöke a döntést követő 8 munkanapon belül folyósítja,

c) a regionális államigazgatási hivatalok és kirendeltségek vezetői személyi juttatásainak kifizetéséről az OVI vezetőjének javaslatára a miniszter dönt, és intézkedik a fedezet rendelkezésre bocsátásáról.

(5) A külképviseleti választási irodák (a továbbiakban: KüVI) vezetői és tagjai személyi juttatásai a miniszter és a külügyminiszter megállapodásában rögzítetteknek megfelelően kerülnek kifizetésre.

(6) A miniszter dönt az OVI vezetője, tagjai és a KEKKH elnöke választással kapcsolatos célfeladatainak meghatározásáról, a célfeladat elvégzéséért járó céljuttatásról, és intézkedik annak kifizetéséről.

5. § (1) Az 1. és 2. mellékletben meghatározott normatív pénzeszközök felhasználása a következők szerint történik:

a) a feladat végrehajtásához biztosított pénzeszközöket (személyi juttatások, a munkaadókat terhelő járulékok és a dologi kiadások) az államháztartásról szóló 1992. évi XXXVIII. törvényben és az államháztartás működési rendjét szabályozó rendeletben meghatározottak figyelembevételével kell felhasználni, azonban személyi kiadásra e rendelet 1. és 2. melléklete szerinti normatívákat kell biztosítani,

b) többlettámogatást különösen a szavazatszámláló bizottságba bevont póttagok számának növekedése, a külképviseleten szavazók értesítésének tényleges postai kiadása, valamint a választási eljárásról szóló 1997. évi C. törvény 21. § (4) bekezdése szerinti kiadások miatt lehet igényelni,

c) feladatelmaradás esetén az erre a feladatra biztosított, a normatívák szerint számolt összeget, illetve – ha a feladatelmaradás ismertté válása előtt indokolt kifizetés vagy kötelezettségvállalás történt – annak maradványát vissza kell utalni,

d) többletköltségként, illetve feladatelmaradásként kell elszámolni a téves adatszolgáltatásból származó különbözeteket,

e) a HVI, az OEVI, illetve a TVI többletkiadásainak és a c) pont szerinti indokolt kifizetéseinek, illetve kötelezettségvállalásainak az elszámolásban való érvényesítését a TVI vezetője kezdeményezi az OVI vezetőjénél, aki annak szakmai megalapozottságát megvizsgálja, és véleményével együtt 3 munkanapon belül megküldi a KEKKH elnökének; a KEKKH elnöke dönt a kérelem elfogadásáról, amennyiben a kérelmet nem fogadja el, döntéséről – az OVI vezetőjének egyidejű tájékoztatásával – 3 munkanapon belül értesíti a TVI vezetőjét; amennyiben a kérelem elbírálására a fenti határidőn belül nem kerül sor, a határidő leteltét követő napon az egyetértést megadottnak kell tekinteni,

f) a külképviseleti szavazással kapcsolatban felmerült többletkiadásoknak és a c) pont szerinti indokolt kifizetéseknek, illetve kötelezettségvállalásoknak az elszámolásban való érvényesítését a külügyminiszter által kijelölt szerv vezetője kezdeményezi az OVI vezetőjénél; az OVI vezetője dönt a kérelem elfogadásáról, amennyiben a kérelmet nem fogadja el, döntéséről 3 munkanapon belül értesíti a külügyminiszter által kijelölt szerv vezetőjét; amennyiben a kérelem elbírálására a fenti határidőn belül nem kerül sor, a határidő leteltét követő napon az egyetértést megadottnak kell tekinteni.

(2) A külügyminiszter által kijelölt szerv a nem normatív kiadásaira biztosított támogatását a miniszter és a külügyminiszter megállapodásában rögzítettek szerint használja fel.

(3) A KEKKH a jóváhagyott feladat- és költségterv központi forrásainak feladatok közötti átcsoportosítását az OVI vezetőjének egyetértésével, a miniszter jóváhagyásával végezheti.

6. § (1) A választás céljára biztosított pénzeszközöket számvitelileg elkülönítetten kell kezelni. A költségvetési szerv a számvitelében a pénzeszközök felhasználásáról – ezen belül a többletköltségekről és a feladatelmaradásról – feladatonként számol el, és a tényleges pénzforgalomról (bevétel, kiadás) főkönyvében a választási feladatokkal kapcsolatos szakfeladaton nyilvántartást vezet. A szakfeladaton meg kell jeleníteni mind a kapott támogatásértékű bevételt, mind a saját forrás terhére teljesített kiadásokat.

(2) A feladattípusú elszámolást e rendelet 1. és 2. mellékletében feltüntetett normatívák tekintetében a 3–11. mellékletek szerint kell elkészíteni.

(3) A külügyminiszter által kijelölt szerv tételes elszámolást készít. Az elszámolást az alapbizonylatok másolatával kell alátámasztani. A külképviseleti szavazással kapcsolatos elszámolást a külügyminiszter által kijelölt szervre és valamennyi KüVI-re el kell készíteni.

(4) A KEKKH a részére átadott előirányzat felhasználásáról az államháztartás szervezetei beszámolási és könyvvezetési kötelezettségének sajátosságairól szóló 249/2000. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti határidőben és módon számol el a választással kapcsolatos szakfeladaton.

7. § (1) A HVI és az OEVI vezetője – a 3. melléklet szerinti adattartalommal – feladattípusú elszámolást készít a TVI vezetője részére a választás második fordulóját követő 10 naptári napon belül. Az okmányirodával rendelkező HVI vezetője az elszámolás elkészítéséhez a pénzügyi elszámolást segítő programot veszi igénybe.

(2) A TVI vezetője – a pénzügyi elszámolást segítő program igénybevételével – a KEKKH elnöke részére, a választás második fordulóját követő 45 naptári napon belül

a) elszámolást készít – a 4. melléklet szerinti adattartalommal – a TVI részére biztosított pénzügyi fedezetről,

b) összesítő elszámolást készít – az 5. melléklet szerinti adattartalommal – a HVI-vezetők, OEVI-vezetők és a saját elszámolása alapján.

(3) A regionális államigazgatási hivatal vezetője – a pénzügyi elszámolást segítő program igénybevételével, a 6. és 7. melléklet szerinti adattartalommal – feladattípusú elszámolást készít a KEKKH elnöke részére a választás második fordulóját követő 45 naptári napon belül.

(4) A külügyminiszter által kijelölt szerv vezetője a 8. melléklet szerinti adattartalommal KüVI-nkénti, illetve a 9. melléklet szerinti adattartalommal összesítő elszámolást készít a KEKKH elnöke részére a választás második fordulóját követő 60 naptári napon belül.

(5) A miniszter a 10. melléklet szerinti adattartalommal elszámolást készít a KEKKH elnöke részére a központi kiadások fedezetének felhasználásáról a választás második fordulóját követő 45 naptári napon belül.

(6) A KEKKH elnöke az (1)–(5) bekezdésben foglalt elszámolások alapján a 11. melléklet szerinti adattartalommal összesítő elszámolást készít a miniszter részére a választás második fordulóját követő 75 naptári napon belül.

8. § (1) A HVI és az OEVI pénzügyi ellenőrzését a TVI végzi a választás második fordulóját követő 45 naptári napon belül. A TVI pénzügyi ellenőrzését a KEKKH végzi. A KEKKH, a regionális államigazgatási hivatal és a külügyminiszter által kijelölt szerv pénzügyi ellenőrzését a miniszter végzi az éves ellenőrzési terv alapján.

(2) A KEKKH a gazdálkodásról szóló szabályzataiban foglaltak szerint hajtja végre a központi feladatokhoz kapcsolódó megrendeléseket és pénzügyi elszámolásokat.

(3) A HVI, az OEVI és a TVI vezetője a választás pénzügyi ellenőrzésére a választási iroda tagjának ad megbízást.

(4) Az ellenőrzés során a költségvetési szervek belső ellenőrzéséről szóló 193/2003. (XI. 26.) Korm. rendelet előírásait kell alkalmazni.

9. § (1) A HVI és az OEVI elszámolásának elfogadásáról a TVI vezetője dönt.

(2) A TVI elszámolásának elfogadásáról a KEKKH elnöke dönt.

(3) A KEKKH, a külügyminiszter által kijelölt szerv és a regionális államigazgatási hivatal elszámolásának, továbbá a választás összesítő elszámolásának az elfogadásáról a miniszter dönt.

(4) A többletköltségek fedezete az elszámolás elfogadását követő 8 munkanapon belül kerül biztosításra a külügyminiszter által kijelölt szerv, a regionális államigazgatási hivatal és a TVI részére. A többletköltségek fedezetét a TVI vezetője további 8 munkanapon belül folyósítja a HVI és az OEVI részére.

(5) Az elszámolást készítő szerv vezetője az elszámolása elfogadását követő 8 munkanapon belül tesz eleget visszafizetési, illetve előirányzat-átadási kötelezettségének.

10. § Ez a rendelet a kihirdetését követő 8. napon lép hatályba és 2010. december 31-én hatályát veszti.

1. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez


Tételek és normatívák
(helyi és területi)

Kód

Jogcím

I. Forduló (forint)

II. Forduló (forint)

HELYI TELEPÜLÉSI KIADÁSOK

1. Dologi kiadások

1.01.

Hirdetmény és tájékoztató nyomtatvány költsége szavazókörönként. Lakossági tájékoztatók, hirdetmények (szavazókörök helye, címe, választás napja) nyomtatása, sokszorosítása, kiragasztása.

3 000

3 000

1.02.

Egyéb kiadások szavazás napján

 

 

1.02.01.

Kiadás a szavazás napján a szavazókörökben. Szavazókörben telefon, fax, villamos energia, takarítás, portaszolgálat kiadásai.

6 000

6 000

1.02.02.

Kiadás a szavazás napján a helyi választási irodákban önálló településeken és körjegyzőségi székhelyeken. A polgármesteri hivatal telefon, fax, villamos energia, gépkocsi-használat, takarítás, portaszolgálat kiadásai.

10 000

10 000

1.02.03.

Kiadás a szavazás napján a körjegyzőségi HVI részére kapcsolódó településenként, pótelőirányzat. Körjegyzőségi hivatal kapcsolattartása a településekkel, gépkocsi-használat, telefon, fax kiadásai.

2 000

2 000

1.02.04.

Választásnapi ellátás költsége szavazókörökben

4 500

4 500

1.03.

Választói névjegyzék és értesítő elkészítése választópolgáronként. Névjegyzék és értesítő megszemélyesítése, nyomtatása, vágása, csomagolása (a szükséges nyomtatványok beszerzési kiadása a Központi kiadásoknál kerül megtervezésre).

15

 

1.04.

Ajánlószelvények, értesítők borítékolása, kézbesítése. A külképviseleteken szavazók értesítése (nem tartalmazza a külföldre történő postázás költségeit) választópolgáronként. Névjegyzék és NESZA jegyzék továbbvezetése, lakcímváltozások kezelése, igazolások kiadása.

50

 

1.05.

Választással összefüggő egyéb dologi kiadások szavazókörönként.
Helyben készülő nyomtatványok előállítása, papírköltsége: eskütételi jegyzőkönyvek, napközbeni jelentések nyomtatványai, választási bizottságok tagjainak megbízólevelei, szavazóurnák átadás-átvételi jegyzőkönyve, nyilvántartás a mozgóurnát igénylőkről, visszautasítottak jegyzéke.

9 000

9 000

2. Személyi kiadások

2.01.

Szavazatszámláló bizottságok tagjainak tiszteletdíja

 

 

2.01.01.

Az SZSZB 3 választott tagjának 15 000 Ft/fő díja a szavazókörökben. A szavazás napján 05 órától 22-24 óráig elvégzendő, a szavazás lebonyolításával és a szavazatszámlálással kapcsolatos feladatok.

45 000

45 000

2.01.02.

Egyszavazókörös település esetén a HVB negyedik és ötödik tagjának 15 000 Ft/fő díja szavazókörönként, akik egyben ellátják az SZSZB feladatait is. A szavazás napján 05 órától 22-24 óráig elvégzendő, a szavazás lebonyolításával és a szavazatszámlálással kapcsolatos feladatok.

30 000

30 000

2.02.

A szavazatszámláló bizottság mellett működő jegyzőkönyvvezető díja szavazókörönként. A szavazás napján 05 órától 22-24 óráig az SZSZB mellett elvégzendő adminisztratív feladatok.

15 000

15 000

2.03.

A helyi választási iroda tagjának személyi normatívája 15 000 Ft fordulónként. Az iroda feladatait a Ve. 35–39. §-ai határozzák meg, feladatuk a választás kitűzésétől a jogerős jegyzőkönyvi eredmény megállapításáig tart.
E normatíva a helyi választási iroda alábbi számú tagjai tekintetében vehető figyelembe (a település lakosságszámához, körjegyzőség esetén a körjegyzőség összlakosságszámához viszonyítva):

15 000

15 000

2.03.01.

0–1 000 lakosig 3 tag

45 000

45 000

2.03.02.

1 001–5 000 lakosig 4 tag

60 000

60 000

2.03.03.

5 001–10 000 lakosig 5 tag

75 000

75 000

2.03.04.

10 001–20 000 lakosig 9 tag

135 000

135 000

2.03.05.

20 001–50 000 lakosig 13 tag

195 000

195 000

2.03.06.

50 001–100 000 lakosig 15 tag

225 000

225 000

2.03.07.

100 001 lakos felett 20 tag

300 000

300 000

2.05.

HVI tag személyi normatívája körjegyzőségnél.
Körjegyzőség esetében a helyi választási irodának a normatíva tekintetében figyelembe vehető tagjainak száma minden kapcsolt település után 1 fővel növekszik.

15 000

15 000

3. Munkaadókat terhelő járulékok

3.01.01.

Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint.

 

 

3.01.02.

Választásnapi ellátás után fizetendő járulék hatályos jogszabály szerint

 

 

OEVK KIADÁSOK

1. Dologi kiadások

1.21.

OEVK-k dologi kiadásai

 

 

1.21.01.

Szavazásnapi kiadások OEVK székhely településeken a választási irodák részére.
Az OEVK székhely település plusz költségei a HVI-kel történő kapcsolattartás, telefon, fax, gépkocsi-használat, központi nyomtatványok (szavazólap, jegyzőkönyvek, szavazástechnikai eszközök) ellenőrzése, továbbítása a települések részére.

50 000

50 000

1.21.02.

Szavazással összefüggő egyéb kiadások OEVK székhely részére.

80 000

80 000

1.21.03.

OEVB működtetésével kapcsolatos dologi kiadás

100 000

100 000

1.21.04.

A választási eljárással összefüggő egyéb dologi kiadások OEVK-nként.
Ajánlásellenőrzés, szavazatösszesítés feladatai, jegyzőkönyvek ellenőrzése, adatrögzítés, számítógépek és a hálózat üzemeltetése, papír és számítástechnikai segédanyagok

40 000

40 000

2. Személyi kiadások

2.21.

OEVB 3 választott tagjának tiszteletdíja.

90 000

90 000

2.22.

OEVI tagjának személyi normatívája 20 000 Ft fordulónként. E normatíva az OEVI 15 tagja tekintetében vehető figyelembe.
Feladatait a Ve. 35-39. §-ai határozzák meg. Tevékenysége a választás kitűzésétől a jogerős jegyzőkönyvi eredmény megállapításáig tart.

300 000

300 000

2.23.

Amennyiben az OEVI mellett több OEVB működik, az OEVI-nek a normatíva tekintetében figyelembe vehető tagjainak száma minden OEVB után 10 fővel növekszik.

200 000

200 000

3. Munkaadókat terhelő járulékok

3.01.02.

Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint.

 

 

MEGYEI KIADÁSOK

1. Dologi kiadások

1.31.

A választás lebonyolításának területi (főjegyző) szinten jelentkező dologi kiadásai

 

 

1.31.01.

TVI dologi kiadásai OEVK-nként

100 000

 

 

Kapcsolattartás az OEVK székhely településekkel, telefon, fax, gépkocsi használat, biztonsági őrizet, értekezletek tartása HVI vezetők részére, technikai feltételek biztosítása (teremtakarítás, villamos energia), részvétel az országos oktatáson.

 

 

1.31.03.

TVI szavazásnapi kiadásai megyénként. Választási bizottság szavazásnapi működésének biztosítása, kapcsolattartás a településekkel (telefon, fax, papír), jogorvoslatok elbírálása.

150 000

150 000

1.32.

Települések pénzügyi és logisztikai elszámolásához pénzügyi és logisztikai rendszer működtetése megyénként.

150 000

 

1.33.

TVI oktatási kiadásai. A TVI által a HVI vezetők részére szervezett oktatás költségei, távoktatáshoz kapcsolódó megyei szintű konzultációk szervezése (5000 Ft / HVI vezető)

5 000

 

2. Személyi kiadások

2.31.

Helyi választási iroda vezetőinek díja településtípusonként. (Körjegyzőség esetén a körjegyzőség összlakosságszáma alapján.)

 

 

 

Feladatai a választási iroda létrehozása, működtetése, választásszakmai felügyelete, választói névjegyzék tartalmának jogi ellenőrzése. A választás lebonyolítása, szavazóköri jegyzőkönyvek ellenőrzése, jegyzőkönyvek levéltárba helyezése.

 

 

2.31.01.

0–1 000 lakosig HVI vezetői díj

24 000

24 000

2.31.02.

1 001–5 000 lakosig HVI vezetői díj

30 000

30 000

2.31.03.

5 001–10 000 lakosig HVI vezetői díj

36 000

36 000

2.31.04.

10 001–20 000 lakosig HVI vezetői díj

48 000

48 000

2.31.05.

20 001–50 000 lakosig HVI vezetői díj

72 000

72 000

2.31.06.

50 001–100 000 lakosig HVI vezetői díj

96 000

96 000

2.31.07.

100 001 lakos felett HVI vezetői díj

120 000

120 000

2.32.

Körjegyzőség kapcsolt település(ek) utáni díja a jegyző részére, kapcsolt településenként. A kapcsolódó települések választási feladatainak irányítása, ellenőrzése.

4 000

4 000

2.33.

Irodavezető plusz díja OEVK székhely településen, OEVI-nként.

40 000

40 000

2.34.

TVB 3 választott tagjának 30 000 Ft/fő tiszteletdíja

90 000

90 000

2.35.

A TVI tagjainak személyi normatívája összesen. ATVI vezetőjének döntése alapján legalább 10, legfeljebb 20 TVI tag részére. A választási iroda feladatait a Ve. 35-39. §-ai határozzák meg. Tevékenysége a választás kitűzésétől a jogerős jegyzőkönyvi eredmény megállapításáig tart.

500 000

500 000

2.36.

TVI vezető helyetteseinek díja megyénként

 

 

2.36.01.

TVI vezető helyettesének (helyetteseinek) minimum 100 000 Ft/fő díja

450 000

450 000

2.37.

TVI vezetők díja megyénként.

350 000

350 000

3. Munkaadókat terhelő járulékok

3.01.03.

Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint.

 

 

REGIONÁLIS ÁLLAMIGAZGATÁSI HIVATALOK KIADÁSAI

1. Dologi kiadások

1.41.

Regionális államigazgatási hivatalok és kirendeltségek dologi kiadásainak biztosítása.

 

 

1.41.02.

Regionális államigazgatási hivatalok és kirendeltségek dologi kiadásai (megyénként, ill. főváros).

250 000

 

A választási eljárás 3 hónapján keresztül a választás informatikai rendszereivel kapcsolatos feladatok ellátása, rendszer és felhasználói programok telepítése, tesztelése, oktatása, részvétel az országos próbák, főpróbák megtartásán. Oktatások, kiszállások, sokszorosítás, szállítás, helyi és területi PC Hot-line

 

 

1.41.03.

Dologi kiadások többlet feladatai OEVK-nként

100 000

 

2. Személyi kiadások

2.41.

Megbízási szerződések a regionális államigazgatási hivatalok és kirendeltségek kapacitásának kiegészítésére (megyénként, ill. főváros).

600 000

 

2.42.

Regionális államigazgatási hivatal és kirendeltség vezetőinek díja (megyénként, ill. főváros).

150 000

150 000

3. Munkaadókat terhelő járulékok

3.01.04.

Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint.

 

 

KÖZPONTI KIADÁSOK

2. Személyi kiadások

2.55

A választási bizottsági tagok díjazása

 

 

2.55.01

A választási bizottság tagjainak távolléti díja (Ve. 21. § (4) bekezdés), igény szerint.

 

 

2.55.02

SZSZB póttagok 15 000 Ft/fő díja több szavazókörös településeken, szavazókörönként maximum 2 fő, az igazolással szavazás lebonyolítására kijelölt szavazókörökben maximum 4 fő, tényleges igénybevétel alapján

 

 

2. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez


Tételek és normatívák
(külképviseleti)

 

 

Megnevezés

I. Forduló (forint)

II. Forduló (forint)

KÜLKÉPVISELETI KIADÁSOK

1. Dologi kiadások

1.23

Külképviseleti dologi kiadások

 

 

 

1.23.06

Külügyminiszter által kijelölt szerv dologi kiadásai (kapcsolattartás a külképviseletekkel, fax, telefon, a technikai és ellátási feladatok megteremtéséhez gépkocsi és egyéb feltételek biztosítása)

4 000 000

4 000 000

2. Személyi kiadások

2.24

Külképviseletek kiadásai

 

 

 

2.24.02

KÜVI tagok díja 2 fő 15 000 Ft

15 000

15 000

 

2.24.03

KÜVI vezetőjének díja

30 000

30 000

 

2.24.04

1 fő KÜVI tag napidíja (Futár)

Jogszabály szerint

Jogszabály szerint

 

2.24.05

Napidíj a KÜVI tagok magyarországi tartózkodásának idejére

Jogszabály szerint

Jogszabály szerint

 

2.24.06

Munkaszerződések, megbízási szerződések a külügyminiszter által kijelölt szervnél kapacitás kiegészítésre (10 emberhó * 120 000 Ft)

1 200 000

1 200 000

3. Munkaadókat terhelő járulékok

 

3.01.06

Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint.

 

 

3. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Feladattípusú elszámolás munkalapja
HVI/OEVI

 

Főváros, megye:

1.

Tájékoztató adatok

1.1.

Település megnevezése:

1.2.

Körjegyzőség esetén székhely település megnevezése:

 

hozzá kapcsolódó települések száma:

 

 

hozzá kapcsolódó települések megnevezése:

1.3.

OEVK székhely település jelölése Igen/Nem:

 

 

OEVK-k száma:

 

1.4.

Település lakosságszáma:

 

1.5.

Körjegyzőség lakosságszáma:

 

1.6.

Választópolgárok száma a 2. § (2) bekezdése szerint:

 

1.7.

Szavazókörök száma:

 

 

támogatásszámításnál figyelembe vett:

 

 

tényleges:

 

1.8.

Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma:

 

1.9.

Megismételt szavazás Igen/Nem:

 

2.

Elszámolás adatai (Ft-ban)

 

2.1.

Kapott támogatás összege:

L

2.2.

Norma szerint számolt összeg:

N

2.3.

A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg

T

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.4.

A települést, körjegyzőséget megillető pénzügyi fedezet összege:

N+T=F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.5.

Az elszámolás után a település részére utalandó összeg:

F-L

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.6.

A területi választási iroda részére visszautalandó összeg:

L-F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Feladattípusú elszámolás többletköltség/feladatelmaradás részletezése
HVI/OEVI

Főváros, megye:

Település megnevezése:


Összeg Ft

Jogcím

Személyi juttatások

Munkaadói járulék

Dologi kiadások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 


Dátum: ...........................

P. H.

.....................................................
aláírás


Készült: 2 példányban
Kapja:    1 példányt a helyi választási iroda/OEVI vezetője
1 példányt a területi választási iroda vezetője

4. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Feladattípusú elszámolás munkalapja
TVI

 

Főváros, megye illetve régió

1.

Tájékoztató adatok

1.1.

Szerv megnevezése:

1.2.

Körjegyzőség esetén székhely település megnevezése:

 

 

hozzá kapcsolódó települések száma:

 

1.3.

OEVK székhely település jelölése

 

 

OEVK-k száma:

 

1.4.

Település lakosságszáma:

 

1.5.

Körjegyzőség lakosságszáma:

 

1.6.

Választópolgárok száma:

 

1.7.

Szavazókörök száma:

 

 

támogatásszámításnál figyelembe vett:

 

 

tényleges:

 

1.8.

Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma:

 

1.9.

Megismételt szavazás Igen/Nem:

 

2.

Elszámolás adatai (Ft-ban)

 

2.1.

Kapott támogatás összege:

L

2.2.

Norma szerint számolt összeg:

N

2.3.

A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg

T

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.4.

Szervet megillető pénzügyi fedezet összege:

N+T=F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.5.

Az elszámolás után a szerv részére utalandó összeg:

F-L

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.6.

A KEKKH részére visszautalandó összeg:

L-F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Feladattípusú elszámolás többletköltség/feladatelmaradás részletezése
TVI

Főváros/megye:

Összeg Ft

Jogcím

Személyi juttatások

Munkaadói járulék

Dologi kiadások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 


Dátum: ...........................

P. H.

.....................................................
aláírás


Készült: 2 példányban
Kapja:    1 példányt a területi választási iroda vezetője
1 példányt a KEKKH elnöke

5. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Feladattípusú elszámolás munkalapja
Fővárosi/megyei összesítő

 

Főváros/megye

 

 

1.

Tájékoztató adatok

 

 

1.1.

Település megnevezése:

1.2.

Megye:

 

települések száma:

 

 

1.3.

OEVK székhely település jelölése

 

OEVK-k száma:

 

 

1.4.

Település lakosságszáma:

1.5.

Körjegyzőség lakosságszáma:

1.6.

Választópolgárok száma a 2. § (2) bekezdése szerint:

 

 

1.7.

Szavazókörök száma:

 

támogatásszámításnál figyelembe vett:

 

 

 

tényleges:

 

 

1.8.

Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma:

 

 

1.9.

Megismételt szavazás Igen/Nem:

 

 

2.

Elszámolás adatai (Ft-ban)

2.1.

Kapott támogatás összege:

 

L

2.2.

Norma szerint számolt összeg:

 

N

2.3.

A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg

T

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.4.

Szervet megillető pénzügyi fedezet összege:

N+T=F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.5.

Az elszámolás után a szerv részére utalandó összeg:

F-L

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.6.

A KEKKH részére visszautalandó összeg:

L-F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Feladattípusú elszámolás többletköltség/feladatelmaradás részletezése
Fővárosi/megyei összesítő

Főváros/megye:

Összeg Ft

Jogcím

Személyi juttatások

Munkaadói járulék

Dologi kiadások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 


Dátum: .......................................

P. H.

.....................................................
aláírás


Készült: 2 példányban
Kapja:    1 példányt a területi választási iroda vezetője
1 példányt a KEKKH elnöke

6. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Feladattípusú elszámolás munkalapja
Regionális államigazgatási hivatal és kirendeltségei

 

Regionális államigazgatási hivatal, kirendeltség:

1.

Tájékoztató adatok

1.1.

Szerv megnevezése:

1.2.

Körjegyzőség esetén székhely település megnevezése:

 

 

hozzá kapcsolódó települések száma:

 

1.3.

OEVK székhely település jelölése

 

 

OEVK-k száma:

 

1.4.

Település lakosságszáma:

 

1.5.

Körjegyzőség lakosságszáma:

 

1.6.

Választópolgárok száma:

 

1.7.

Szavazókörök száma:

 

 

támogatásszámításnál figyelembe vett:

 

 

tényleges:

 

1.8.

Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma:

 

1.9.

Megismételt szavazás Igen/Nem:

 

2.

Elszámolás adatai (Ft-ban)

2.1.

Kapott támogatás összege:

 

L

2.2.

Norma szerint számolt összeg:

 

N

2.3.

A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg

T

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.4.

Szervet megillető pénzügyi fedezet összege:

N+T=F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.5.

Az elszámolás után a szerv részére átadandó összeg:

F-L

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.6.

Az Önkormányzati Minisztérium részére visszaadandó összeg:

L-F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Feladattípusú elszámolás többletköltség/feladatelmaradás részletezése
Regionális államigazgatási hivatal és kirendeltségei

Regionális államigazgatási hivatal, kirendeltség:


Összeg Ft

Jogcím

Személyi juttatások

Munkaadói járulék

Dologi kiadások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 


Dátum: ...........................

P. H.

.....................................................
aláírás


Készült: 2 példányban
Kapja:    1 példányt a regionális államigazgatási hivatal, kirendeltség vezetője
1 példányt a regionális államigazgatási hivatal vezetője, kirendeltség esetén

7. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Feladattípusú elszámolás munkalapja
Regionális összesítő, államigazgatási hivatal

 

Régió:

 

 

1.

Tájékoztató adatok

 

 

1.1.

Település megnevezése:

1.2.

Megye:

 

települések száma:

 

 

1.3.

OEVK székhely település jelölése

 

OEVK-k száma:

 

 

1.4.

Település lakosságszáma:

1.5.

Körjegyzőség lakosságszáma:

1.6.

Választópolgárok száma a 2. § (2) bekezdése szerint:

 

 

1.7.

Szavazókörök száma:

 

támogatásszámításnál figyelembe vett:

 

 

 

tényleges:

 

 

1.8.

Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma:

 

 

1.9.

Megismételt szavazás Igen/Nem:

 

 

2.

Elszámolás adatai (Ft-ban)

2.1.

Kapott támogatás összege:

 

L

2.2.

Norma szerint számolt összeg:

 

N

2.3.

A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg

T

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.4.

Szervet megillető pénzügyi fedezet összege:

N+T=F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.5.

Az elszámolás után a szerv részére átadandó összeg:

F-L

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.6.

Az Önkormányzati Minisztérium részére visszaadandó összeg:

L-F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Feladattípusú elszámolás többletköltség/feladatelmaradás részletezése
Regionális összesítő, államigazgatási hivatal

Régió:

Összeg Ft

Jogcím

Személyi juttatások

Munkaadói járulék

Dologi kiadások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 


Dátum: ...........................

P. H.

.....................................................
aláírás


Készült: 2 példányban
Kapja:    1 példányt a területi választási iroda vezetője
1 példányt a KEKKH elnöke

8. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Választási kiadások elszámolási munkalapja
KüM, KüVI

 

Felügyeleti szerv vagy ország/település

1.

Tájékoztató adatok

1.1.

Szerv megnevezése:

1.2.

Körjegyzőség esetén székhely település megnevezése:

 

 

hozzá kapcsolódó települések száma:

 

 

hozzá kapcsolódó települések neve:

 

1.3.

OEVK székhely település jelölése:

 

 

OEVK-k száma:

 

1.4.

Település lakosságszáma:

 

1.5.

Körjegyzőség lakosságszáma:

 

1.6.

Választópolgárok száma:

 

1.7.

Szavazókörök száma:

 

 

támogatásszámításnál figyelembe vett:

 

 

tényleges:

 

1.8.

Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma:

 

1.9.

Megismételt szavazás Igen/Nem:

 

2.

Elszámolás adatai (Ft-ban)

2.1.

Kapott támogatás összege:

L

2.2.

Norma szerint számolt összeg:

N

2.3.

A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg

F-N=T

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.4.

Szervet megillető pénzügyi fedezet összege:

 

F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.5.

Az elszámolás után a szerv részére átadandó összeg:

 

F-L

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.6.

Az Önkormányzati Minisztérium részére visszaadandó összeg:

 

L-F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Választási kiadások tételes elszámolási munkalapja
Választási kiadások részletezése
KüM, KüVI

Felügyeleti szerv vagy ország/település

Szerv megnevezése:


Összeg Ft

Jogcím

Bizonylat

Személyi
juttatások

Munkaadói
járulék

Dologi kiadások és intézményi beruházások

Átlagbér

Összesen

kód

név

száma

tárgya

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 

 

 


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Választási kiadás elszámolás többletköltség/feladatelmaradás részletezése
KüM, KüVI

Felügyeleti szerv vagy ország/település

Szerv megnevezése:


Összeg Ft

Jogcím

Személyi juttatások

Munkaadói járulék

Dologi kiadások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 


Dátum: ...........................

P. H.

.....................................................
aláírás


Készült: 2 példányban
Kapja:    1 példányt a szerv vezetője
1 példányt a KEKKH elnöke

9. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Választási kiadások elszámolási munkalapja
KüM, KüVI összesítő

 

Felügyeleti szerv

1.

Tájékoztató adatok

1.1.

Szerv megnevezése:

1.2.

Körjegyzőség esetén székhely település megnevezése:

 

 

hozzá kapcsolódó települések száma:

 

 

hozzá kapcsolódó települések neve:

 

1.3.

OEVK székhely település jelölése:

 

 

OEVK-k száma:

 

1.4.

Település lakosságszáma:

 

1.5.

Körjegyzőség lakosságszáma:

 

1.6.

Választópolgárok száma:

 

 

1.7.

Szavazókörök száma:

 

 

támogatásszámításnál figyelembe vett:

 

 

tényleges:

 

1.8.

Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma:

 

1.9.

Megismételt szavazás Igen/Nem:

 

2.

Elszámolás adatai (Ft-ban)

2.1.

Kapott támogatás összege:

L

2.2.

Norma szerint számolt összeg:

N

2.3.

A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg

F-N=T

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.4.

Szervet megillető pénzügyi fedezet összege:

 

F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.5.

Az elszámolás után a szerv részére átadandó összeg:

 

F-L

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.6.

Az Önkormányzati Minisztérium részére visszaadandó összeg:

 

L-F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Választási kiadások tételes elszámolási munkalapja
Választási kiadások részletezése
KüM, KüVI összesítő

Felügyeleti szerv megnevezése:


Összeg Ft

Jogcím

Személyi
juttatások

Munkaadói
járulék

Dologi kiadások és intézményi beruházások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Választási kiadás elszámolás többletköltség/feladatelmaradás részletezése
KüM, KüVI összesítő

Felügyeleti szerv megnevezése:


Összeg Ft

Jogcím

Személyi juttatások

Munkaadói járulék

Dologi
kiadások és
intézményi
beruházások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 


Dátum: ...........................

P. H.

.....................................................
aláírás


Készült: 2 példányban
Kapja:    1 példányt a szerv vezetője
1 példányt a KEKKH elnöke

10. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Választási kiadások elszámolási munkalapja
ÖM

 

Felügyeleti szerv

1.

Tájékoztató adatok

1.1.

Szerv megnevezése:

1.2.

Körjegyzőség esetén székhely település megnevezése:

 

 

hozzá kapcsolódó települések száma:

 

 

hozzá kapcsolódó települések neve:

 

1.3.

OEVK székhely település jelölése:

 

 

OEVK-k száma:

 

1.4.

Település lakosságszáma:

 

1.5.

Körjegyzőség lakosságszáma:

 

1.6.

Választópolgárok száma:

 

1.7.

Szavazókörök száma:

 

 

támogatásszámításnál figyelembe vett:

 

 

tényleges:

 

1.8.

Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma:

 

1.9.

Megismételt szavazás Igen/Nem:

 

2.

Elszámolás adatai (Ft-ban)

2.1.

Kapott támogatás összege:

L

2.2.

Norma szerint számolt összeg:

N

2.3.

A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg

F-N=T

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.4.

Szervet megillető pénzügyi fedezet összege:

F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.5.

Az elszámolás után a szerv részére átadandó összeg:

F-L

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.6.

Az Önkormányzati Minisztérium részére visszaadandó összeg:

L-F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Választási kiadások tételes elszámolási munkalapjának adattartalma
Választási kiadások részletezése
ÖM

Felügyeleti szerv

Szerv megnevezése:


Összeg Ft

Jogcím

Bizonylat

Személyi juttatások

Munkaadói járulék

Dologi kiadások
és intézményi
beruházások

Átlagbér

Összesen

kód

név

száma

tárgya

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 

 

 


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Választási kiadás elszámolás többletköltség/feladatelmaradás részletezése munkalapjának adattartalma
ÖM

Felügyeleti szerv

Szerv megnevezése:


Összeg Ft

Jogcím

Személyi juttatások

Munkaadói járulék

Dologi
kiadások és
intézményi
beruházások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 


Dátum: ...........................

P. H.

.....................................................
aláírás


Készült: 2 példányban
Kapja:    1 példányt a szerv vezetője
1 példányt a KEKKH elnöke

11. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Feladattípusú elszámolás munkalapja
Országos összesítő

 

Országos összesen

1.

Tájékoztató adatok

1.1.

Település megnevezése:

1.2.

Országos összesen:

 

települések száma:

 

1.3.

OEVK székhely település jelölése:

 

OEVK-k száma:

 

1.4.

Település lakosságszáma:

 

Körjegyzőség lakosságszáma:

1.5.

Választópolgárok száma a 2. § (2) bekezdése szerint:

 

1.6.

Szavazókörök száma:

 

támogatásszámításnál figyelembe vett:

 

 

tényleges:

 

1.7.

Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma:

1.9.

Megismételt szavazás Igen/Nem:

 

2.

Elszámolás adatai (Ft-ban)

2.1.

Kapott támogatás összege:

L

2.2.

Norma szerint számolt összeg

N

2.3.

A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg

T

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.4.

Az elszámolások szerinti pénzügyi fedezet összege:

N+T=F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

OVI vezetője által engedélyezett átcsoportosítás:

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.5.

Az elszámolás után a szerveket megillető összeg:

F-L

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.6.

Az Önkormányzati Minisztérium részére visszautalandó összeg:

L-F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások:

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 


Az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása
Feladattípusú elszámolás többletköltség/feladatelmaradás részletezése
Országos összesítő

Országos összesen:


Összeg Ft

Jogcím

Személyi
juttatások

Munkaadói
járulék

Dologi és
felhalmozási
kiadások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 


Dátum: ..........................

P. H.

.....................................................
aláírás


Készült: 3 példányban
Kapja:    1 példányt az OVI vezetője
1 példányt a KEKKH elnöke
1 példányt a Miniszter

12. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez


A választásokra biztosított pénzügyi fedezet kiemelt előirányzatonkénti bontása

KEKKH

Regionális államigazgatási hivatal, egyéb ÖM szervek, egyéb az államháztartási tv. hatálya alá tartozó szervek

Egyéb az Áht. hatálya alá nem tartozó szervek

 

Kiadás

Bevétel

Kiadás

Bevétel

Kiadás

Áht. hatálya alá tartozó szervet illető támogatás

Támogatásértékű működési és felhalmozási kiadás központi költségvetési szervnek

Támogatásértékű működési és felhalmozási bevétel központi költségvetési szervtől

Tényleges felhasználásnak megfelelően

 

 

 

TVI

 

TVI-k támogatása

Támogatásértékű működési kiadás helyi önkormányzatok-
nak és költségvetési szerveinek

Támogatásértékű működési bevétel központi költségvetési szervtől

Tényleges felhasználásnak megfelelően

 

 

 

 

 

Áht. hatálya alá nem tartozó szervet illető támogatás

Működési célú pénzeszközátadás államháztartáson kívülre

 

 

Számviteli törvény szerint

Tényleges felhasználásnak megfelelően, számviteli törvény szerint

KEKKH

TVI

HVI

 

Kiadás

Bevétel

Kiadás

Bevétel

Kiadás

HVI-k támogatása

Támogatásértékű működési kiadás helyi önkormányzatok-
nak és költségvetési szerveinek

Továbbadási (lebonyolítási) célú működési bevétel központi költségvetési szervtől

Központi költségvetési szervtől kapott továbbadási (lebonyolítási) célú működési kiadás

Támogatásértékű működési bevétel központi költségvetési szervtől

Tényleges felhasználásnak megfelelően

1

A rendelet a 10. §-a alapján hatályát vesztette 2010. december 31. napján.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére