• Tartalom

11/2008. (HÉ 48.) ÖM utasítás

11/2008. (HÉ 48.) ÖM utasítás

a katasztrófavédelmi szervek jelentési rendjéről*

2009.01.01.
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság és alárendelt szervei önkormányzati miniszteri irányításához, felügyeletéhez és ellenőrzéséhez szükséges információk biztosítása, e szervek feladatainak koordinált végrehajtása érdekében kiadom az alábbi

u t a s í t á s t :

1. Az utasítás hatálya az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságra (a továbbiakban: OKF) és a Katasztrófavédelmi Oktatási Igazgatóságra (a továbbiakban: KOK) terjed ki.

2. Ezen utasításban előírt jelentési kötelezettséget az irat aláírását követő öt munkanapon belül a közjogi és koordinációs szakállamtitkárhoz (a továbbiakban: szakállamtitkár) címezve kell teljesíteni.

3. Az OKF főigazgatója felterjeszti:
a) az OKF és alárendelt szervei, valamint a hivatásos önkormányzati tűzoltóságok állományának fegyelmi helyzetéről készült országos értékeléseket;
b) az OKF által kötött, az alapfeladatai teljesítésével összefüggő együttműködési megállapodásokat;
c) az OKF nemzetközi együttműködéséről szóló megállapodásokat;
d) az OKF féléves, éves munka- és ellenőrzési terveit;
e) az OKF éves munkájának értékeléséről készült összefoglaló, valamint anyagi, pénzügyi és gazdálkodási tárgyú összefoglaló jelentéseket;
f) az OKF által végzett átfogó- és témavizsgálatokról készült összefoglaló jelentéseket, a vizsgálat alapján meghatározott feladatokat tartalmazó dokumentumokkal együtt;
g) az OKF főigazgatója értekezleteinek időpontját és napirendjét, az értekezleten hozott vezetői döntéseket tartalmazó dokumentumokat;
h) a kiadott főigazgatói intézkedéseket.

4. A KOK igazgatója az OKF főigazgatója egyetértésével felterjeszti – a közoktatási intézményekre vonatkozó OKM-nek teljesített adatszolgáltatás megküldésén túl – a naptári évre vonatkozó összefoglaló jelentést és a tanév oktató-, nevelőtevékenységéről szóló beszámolókat, a hallgatók (tanulók, oktatásban, képzésben részt vevők) felvételének eredményeiről szóló jelentéseket.

5. A szakállamtitkár a 3. pont e) alpontjában felsorolt jelentéseket megküldi a Pénzügyi Erőforrás-gazdálkodási Főosztály vezetőjének, aki a jelentésekkel kapcsolatos véleményéről, észrevételeiről a szakállamtitkárt tájékoztatja.

6. A szakállamtitkár szükség esetén bármely, ezen utasítás alapján hozzá felterjesztett iratot megküldhet az Ellenőrzési Főosztály vezetőjének, aki a részére megküldött iratokkal kapcsolatos véleményéről, észrevételeiről a szakállamtitkárt tájékoztatja.

7. Ez az utasítás 2009. január 1-jén lép hatályba, rendelkezéseit a hatálybalépése után keletkezett információkra, jelentésekre kell alkalmazni.

Dr. Gyenesei István s. k.,
önkormányzati miniszter
*

Az utasítást 9/2011. (IV. 15.) BM utasítás 16. pont b) alpontja hatályon kívül helyezte 2011. április 23. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére